Divendres 19 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Jornada matinal de Microteatre
S'hi oferiran tres obres escrites i interpretades per l'actriu navarclina Xènia Sellarès, amb la col·laboració de l'actor navarclí, Sebastià Puig, i la sallentina Berta Portabella,Sebastià Puig, i la sallentina Berta Portabella.
El teatre local ofereix anualment una programació estable a través del Grup de Teatre Navarcles

NAVARCLES / Redacció/ Montse Morera  
11/01/2019 09:44
Protecció Civil activa l'Alerta del Pla PROCICAT per calor intensa davant la primera onada de calor
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
Castelltallat acollirà el taller “Aprèn a llegir el cel”
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
El Centre Cultural la Creueta de Navarcles oferirà aquest diumenge,  una gran matinal de Microteatre amb la programació de tres obres escrites i interpretades per la jove actriu navarclina Xènia Sellarés,  amb la col·laboració d’un dels històrics del teatre navarclí, Sebastià Puig, i l’actriu sallentina Berta Portabella.
Les tres obres que s’interpretaran seran El punt sobre la i(Xènia Sellarès i Berta Portabella, El llibre (Xènia Sellarès) i Papa, l’he cagat(Sebastià Puig i Xènia Sellarès)Les tres obres són comèdies (de durada entre 15 i 25 minuts) i que de forma individual ja s’han interpretat a Navarcles (Restaurant Patoi), Sallent, Manresa i Barcelona.
La sessió comença a les 11.30 del matí i finalitza a les 13.30h, amb un preu de 5 euros, que inclou vermut per a tot el públic. La venda d’entrades es pot fer cada dia de 17 a 19h, al mateix Centre Cultural la Creueta, que tindrà un aforament limitat.
Xènia Sellarés és una jove actriu navarclina formada a l’Estudi Nancy-Tuñon-Jordi Oliver i a Eòlia –Escola Superior d’Art Dramàtic-, a Barcelona. Sebastià Puig és un veterà actor navarclí que ha interpretat més d’una seixantena d’obres de teatre amateur, algunes de les quals dirigides pel dramaturg i actor Agustí Soler i Mas. Berta Portabella és una jove actriu sallentina, amb participació en obres de dansa i de teatre musical.
Amb aquesta iniciativa, el Centre Cultural la Creueta de Navarcles, que acull el Teatre Agustí Soler i Mas, continua incrementant  la gran oferta cultural d’una localitat que des del 1897 manté una gran tradició teatral.
En aquests moments, el teatre local ofereix anualment una programació estable a través del Grup de Teatre Navarcles –obres de tardor, Febrada i Pastorets-, espectaclesanuals de la UBIC i l’Esplai de Navarcles,  a banda d’un munt d’iniciatives locals de música i dansa.
 
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: NAVARCLES   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages reconeix els èxits dels equips esportius
SÚRIA
L'Ajuntament demana a la Generalitat que reforci la seguretat viària a la carretera de Balsareny

SÚRIA
L'Ajuntament de Súria rep un reconeixement pel seu suport a la donació de sang
BAGES
Artés prepara una nova revetlla de Sant Joan amb Strombers
ST. FRUITÓS
La Policia Local intensifica els controls d’alcohol i drogues al volant
Arrenca el Mundialet Intercultural de futbol de Manresa en directe a Esport Central
Jugant amb la creativitat
Nova Junta Directiva de la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes
L'Ajuntament demana a la Generalitat que reforci la seguretat viària a la carretera de Balsareny
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
Castelltallat acollirà el taller “Aprèn a llegir el cel”
Protecció Civil activa l'Alerta del Pla PROCICAT per calor intensa davant la primera onada de calor
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]