Dissabte 14 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

"Controles?"
Moià fa prevenció de les drogodependències a través de l'exposició itinerant de la Diputació de Barcelona.
Moià fa prevenció de les drogodependències a través de l'exposició itinerant de la Diputació de Barcelona .

MOIÀ / Redacció/ Mª Alba Riu  
29/01/2019 12:35
Enric Casas il·lumina la història i l'impacte de la fotografia en la memòria
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca
Els Premis Batec a Manresa el dia 6 de març
Primer tast de l’any de la Confraria de Vins del Bages
L’exposició itinerant de la Diputació de Barcelona per a la prevenció de les drogodependències "Controles?"  s’instal·la a partir d’aquest dimarts , i fins al 18 de febrer, a  l’Ateneu Sant Josep de Moià. La mostra està adreçada a tres col·lectius: adolescents d'entre 12 i 15 anys, joves a partir dels 16 anys, i pares i mares, professionals i adults. L'objectiu és proporcionar informació sobre drogues i treballar els factors de protecció per prevenir-ne el consum; promoure actituds responsables entre els joves treballant habilitats per a la vida, i reflexionar sobre l'estil educatiu dels pares i les mares per prevenir el consum de drogues dels fills. Podeu veure’n un vídeo clicant aquí.

 
A Moià s’han programat  21 visites guiades amb alumnes de 1r a 4t  d’ESO, i de 1r i 2n de batxillerat de l’IES Moianès de Moià i de l’Institut Escola Castellterçol. També es faran 17 tallers a l’aula amb molts dels grups que passaran per la visita guiada. Està previst que la vegin uns 525 adolescents i  joves dels municipis de Moià i Castellterçol. Hi haurà, a més, dues sessions formatives amb professorat.
Com a novetat d’aquesta exposició, a partir d’aquest any 2019, s’incorpora la figura d’un mòbil per abordar l’ús de les TIC.
"Controles?", inaugurada el mes d’abril de 2012, ha passat, fins ara, per 63 municipis i  ha estat visitada per un total de 34.551 persones, de les quals 27.413 han estat escolars.

 
 
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CONTROLES  MOIÀ  ATENEU SANT JOSEP DE MOIÀ 
També et pot interessar:
POLÍTICA
Junts exigeix al Govern que garanteixi l'atenció pediàtrica al Moianès
CATALUNYA CENTRAL
Moià, mercat de vi i formatge
ST. VICENÇ
Exposició de la Diputació de Barcelona "Controles?"

POLÍTICA
Bages i Moianès disposaran d’una Oficina Parlamentària d’Esquerra Republicana
MOIANÈS
Els Mossos d’Esquadra detenen dues persones per sis robatoris a comerços de Moià i Castellterçol
MOIANÈS
Detenen dos homes per cultivar 992 plantes de marihuana
Una ruta entre muntanyes i paisatges sorprenents
Consells de seguretat de Protecció Civil per a les festes de Carnestoltes
Enric Casas il·lumina la història i l'impacte de la fotografia en la memòria
Els beneficis de practicar esport regularment
Per què el fred canvia com percebem un perfum?
Salut impulsa la tercera edició del programa "Prescriu- te el català"
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat amb motiu del Carnestoltes Infantil
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]