Dilluns 20 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Disset idees pel pressupost participatiu de Castellbell i el Vilar
El pressupost està dotat amb 50.000 euros. Les votacions es poden fer fins divendres a l’OAC de l’Ajuntament
L’alcaldessa Montserrat Badia explicant les propostes en l' acte obert al Centre Cultural Joan Masats

MUNICIPIS / Redacció  
06/02/2019 11:21
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
Castellbell i el Vilar ha presentat les disset idees que opten al pressupost participatiu dotat amb 50.000 euros. L’alcaldessa Montserrat Badia ha explicat les propostes en un acte obert al conjunt de veïns i veïnes que s’ha celebrat al Centre Cultural Joan Masats. Els veïns i veïnes majors de 16 anys podran votar un màxim de dues idees fins divendres a l’OAC en horari de matí (de 9 a 14.00 hores). L’Ajuntament té intenció d’executar les obres de la idea guanyadora durant els propers mesos.
 
Millores a la via pública

La gran majoria de les propostes finalistes tenen a veure amb millores a la via pública i en equipaments. En aquest sentit, es proposa millorar el pati de l’escola Jaume Balmes, adequar el pati de l’antiga escola Burés, fer un espai de joc i lleure a la Farinera, millorar el paviment de les urbanitzacions Mas Enric i Can Prat, adequar el camí del Cremallera, millorar el carrer Riera, arranjar la senyalització dels carrers a Sant Cristòfol, substituir l’enllumenat públic actual per bombetes led i instal·lar contenidors adaptats.
 
Les altres idees que se sotmeten a votació són l’adquisició d’un vehicle de neteja, adequar un espai de mirador a la zona de l’estació de Ferrocarrils i el Pont Vell, convertir una pista de tennis del poliesportiu en pista de pàdel, senyalitzar les rutes del patrimoni local, recuperar els camins i Estació del Nord, posar al dia la zona esportiva de Mas Enric, millorar la senyalització per reforçar la seguretat viària i arranjar les escales del Trampero, que uneixen el camí del cremallera amb la travessera urbana de la Bauma.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Arriba la 32a edició del Festival Internacional de Música Clàssica
ST. FRUITÓS
El CineXic de maig porta a Sant Fruitós de Bages “Ernest i Celestine, contes de primavera”
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós organitza una nova jornada de neteja de l'entorn en el marc del European Clean Up Day

ST. FRUITÓS
El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva
BAGES
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages realitza la primera batuda de recollida de mostres d’ADN caní
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
La closca d'un caragol
L'atletisme ven Manresa arreu
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
Revoltes de la terra sacseja el Bages i posa en escac ICL
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
Desdoblament de la C-55: comencem el camí per esmenar un dèficit històric al Bages


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]