Dissabte 20 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La consellera Àngels Chacón aquest divendres als Premis Cambra 2019
Airplan, Selba, MengemBages, ICL Iberia i la UPC Manresa són les empreses premiades en aquesta edició dels guardons
Tornen els Premis Cambra per reconèixer les millors pràctiques empresarials del Bages

ECONOMIA / Redacció  
15/02/2019 12:16
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
Arrenca el Mundialet Intercultural de futbol de Manresa en directe a Esport Central
L'ICS rep els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
El periodista i director del programa Valor Afegit de TV3 Albert Closas moderarà un debat en el que participaran representants de les cinc empreses premiades 
La consellera d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, Àngels Chacón, presidirà aquest divendres l’acte de lliurament dels Premis Cambra 2019, uns guardons que reconeixen les millors iniciatives empresarials del territori. L’acte tindrà lloc a les 5 de la tarda a l’auditori de l’Espai Plana de l’Om i premiarà les empreses Airplan en la categoria d’Internacionalització; Selba en la d’Indústria; MengemBages en la de Comerç, Serveis i Turisme; ICL Iberia en la d’Urbanisme i Territori; i la UPC Manresa com a premi Especial.
 
La primera part de l’acte serà un col·loqui moderat pel periodista i director del programa Valor Afegit de TV3, Albert Closas, que permetrà conèixer millor les claus de l’èxit de cadascun dels guardonats enguany. Hi participaran Josep Ferrer, president i director general d’Airplan; Gabriel Prat, gerent de Selba; Alba Rojas, sòcia de treball de la cooperativa MengemBages; Carles Alemán, conseller delegat d’ICL Iberia; i Francesc Torres, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya.
 
A través d’aquest col·loqui, les empreses podran explicar les iniciatives per les quals han estat guardonades i debatre conjuntament sobre la situació i perspectives de futur del teixit empresarial de la Catalunya Central. Els premiats en aquesta edició, tot i representar sectors d’activitat molt diversos, són molt representatius del territori, amb un fort predomini d’empreses industrials, un sector agroalimentari dinàmic, i institucions de l’àmbit universitari que han estat determinants en la formació del capital humà i el desenvolupament de projectes d’innovació conjuntament amb les empreses.
 
La Cambra de Comerç de Manresa recupera enguany els Premis Cambra, uns guardons històrics que es van lliurar per darrera vegada l’any 2009, a l’inici de l’esclat de la crisi econòmica. Anteriorment, s’havien celebrat els Premis al Mèrit Exportador, que premiaven únicament iniciatives relacionades amb la internacionalització. Els Premis Cambra volen reconèixer les millors pràctiques dutes a terme per empreses, persones o institucions de la demarcació de la Cambra que contribueixen a la millora de la competitivitat del país a través de la internacionalització, la dinamització del comerç pròxim al ciutadà, la innovació, l’originalitat, la qualitat i el disseny, l’ús empresarial de les noves tecnologies, la digitalització, l’adopció de processos productius respectuosos amb el medi ambient, l’establiment de negocis inclusius, la responsabilitat social corporativa, etc. L’objectiu és estimular les empreses i serveis per a l’adopció d’una nova cultura empresarial, ajudant a potenciar l’esperit i l’autoestima de l’empresariat del territori.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ACTUALITAT 
També et pot interessar:
ESPORTS
L'Ajuntament de Manresa rep l'atleta Ona Bonet Bernadich
SOCIETAT
Agredeix policies locals després d'escampar contenidors a la calçada
SALLENT
Sallent decreta dos dies de dol per la mort d'Argelaguet

SOCIETAT
La Festa de la Llum de Manresa posa èmfasi en el gènere femení
SOCIETAT
Segueix el tall de trànsit a la carretera de Santpedor
SOCIETAT
Manresa recorda les dones deportades a Ravensbrück
"Newstalgia", la moda de la Generació Z que altera (i inquieta) els hostalers
Aprendre a comprar per Internet de manera segura
La tercera edició de la Nit de les Esglésies de Catalonia Sacra arriba a quinze espais el 26 de juny
"Tenim molts espais naturals, que fan que puguem ser més vulnerables del normal"
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
L'ICS rep els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
Tall de trànsit a la plaça Major amb motiu d'una trobada de colles castelleres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]