Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

“Societat civil i medi natural: El valor dels ecosistemes aquàtics”
L’acció inclou cursos gratuïts de medi ambient i videomobil i forma part del projecte “Aigua i memòria de la Sèquia” impulsat per la Fundació Aigües de Manresa, Meandre i el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat. Al concurs hi poden participar joves de 12 a 18 anys d’edat.
Els joves poden presentar els seus videos a concurs abans del 31 de maig

AGENDA / Redacció  
21/02/2019 12:32
La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fins a l'últim dia de maig de 2019 hi ha temps per participar en el Concurs de Curtmetratges "Societat civil i medi natural: El valor dels ecosistemes aquàtics" per a joves de 12 a 18 anys.
Aquest concurs s'emmarca dins del projecte "Aigua i memòria de la Sèquia" que impulsa la Fundació Aigües de Manresa-junta de la Sèquia, conjuntament amb Meandre i amb el suport del Departament de territori i sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.
Medi ambient i vídeo
El concurs, impulsat per Gedi Media, vol potenciar els valors ambientals de les lleres del riu Cardener i Llobregat al seu pas per la comarca del Bages. A més de potenciar el vincle emocional entre societat i medi ambient a través de la creació audiovisual com a mètode d'exposició i de crítica.
Participar en el concurs de curts
Al concurs hi poden participar joves de 12 a 18 anys. Serà vàlida qualsevol tècnica de vídeo i els treballs presentats no poden tenir una durada superior a tres minuts. Les obres es poden presentar fins al 31 de maig de 2019. Les bases del concurs "Societat civil i medi natural" i la inscripció es poden fer a través del web
http://meandremanresa.cat/concurscurtmetratge/

El valor del concurs
El respecte al medi ambient i la qualitat dels vídeos presentats seran clau en la participació. L'organització valorarà aquelles obres audiovisuals que destaquin per inspirar a les persones a valorar, respectar i protegir l'entorn de la Sèquia i ramals, i la llera del riu així com aquells que incideixin en la importància dels vincles emocionals entre societat civil i medi natural.
Cursos gratuïts
Per tal d'incentivar la participació entre els joves, Norman López, el periodista de Gedi Media –empresa cooperativa especialitzada en periodisme MoJo (Mobile Journalism) i videomobil- ha organitzat una sèrie de cursos per facilitar eines als joves per a poder elaborar els seus curts. Uns cursos que han comptat amb la participació del biòleg Ignasi Cebrián, per transmetre els valors naturalistes, ecològics i biològics de l'entorn del riu i la Sèquia.
El pròxim curs gratuït se celebrarà el dissabte dia 2 de maig al Parc de l'Agulla. Les inscripcions es poden fer a http://meandremanresa.com/concurs-curtmetratges/

Els premis
Els guanyadors del concurs rebran diferents tipus de material:
Una càmera d'acció cedida per Expert Juanola, entrades per accedir a teatre cedides per Kursaal Manresa o material esportiu cedit per Triskel 365.
El lliurament de premis i la projecció dels millors curts es farà durant el mes de juny i a més seran visibles a la pàgina web de Meandre Manresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AGENDA 
També et pot interessar:
AGENDA
Diumenge de Moscada Infantil
ACTUALITAT
L'agenda compartida de Manresa-Bages es presenta com a exemple de cooperació territorial
AGENDA
El 6è Ualapop acollirà aquest dissabte, vuitanta parades al carrer Guifré el Pilós

AGENDA
Últims actes de Festa Major: el Correfoc tancarà la festa gran
AGENDA
Diumenge de Festa Major: el Castell de Focs tornara a omplir l'Agulla
AGENDA
Dissabte de Festa Major: els actes de cultura popular tornaran al carrer
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]