Dissabte 14 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Carrers tallats per la Fira de l’Aixada
Des de les 9.00 h del matí d'aquest divendres fins a les 22.00 h de diumenge, diversos carrers dels Centre Històric quedaran tallats al trànsit
Manresa es prepara per a una altra edició de la Fira de l'Aixada

MANRESA / Redacció  
23/02/2019 13:27
Enric Casas il·lumina la història i l'impacte de la fotografia en la memòria
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca
Els Premis Batec a Manresa el dia 6 de març
Primer tast de l’any de la Confraria de Vins del Bages

Es comunica que amb motiu de la Fira de l’Aixada 2019, a partir del proper divendres 22 de febrer a les 9 del matí, i fins diumenge 24, a les 10 del vespre,  es tallarà el trànsit de vehicles a diversos carrers del Centre Històric de la ciutat.
La circulació de vehicles pel sector de la fira restarà tallada als següents sectors:
-Des de les 9 h del dia 22 de febrer a l’alçada de la Muralla del Carme a partir del Mercat del Puigmercadal
-Des de les 14 h del dia 22 i els dies 23 i 24 de febrer a : Muralla del Carme a partir del Mercat del Puigmercadal; Cra. de Vic amb C/ Infants; C/Santa Llúcia amb Pl. Sant Ignasi; Pl.Hospital; C/Pedregar amb Pl. Pedregar
Els carrers interiors afectats per la fira que quedaran  tallats a la circulació els dies 22, 23 i 24 de febrer seran els següents: C/Cap del Rec; Muralla del Carme (de Vic/Muralla a Pça. Infants); Pl. Carme; Bda. Carme; Pl. Milcentenari; Pl.Ignasi Malalt; C/Pedregar; C/Sant Miquel; Bda. La Seu; C/ Vilanova i Pl. Gispert
-Amb motiu del tall de trànsit de Muralla del Carme entre ctra. de Vic i plaça Infants: es mantindrà l’accés i sortida de vehicles al pàrquing Puigmercadal i s’anul·larà la parada de transport públic interurbà “pl. Europa”.
-Els usuaris dels guals situats als vials interiors afectats pels talls de trànsit:
 Carrers: Muralla del Carme, pl. Infants, Joc de la Pilota, pl. Carme, Vilanova, Cirera i Pl. Gispert :
El divendres 22 de febrer hauran de sortir abans de les 14 h i podran tornar a accedir-hi a partir de les 22 h (de 14 a 22 h no es podrà accedir ni sortir dels guals).
El dissabte 23 i diumenge 24 de febrer hauran de sortir abans de les 10 h i podran tornar a accedir-hi a partir de les 22h (de 10 a 22 h no es podrà accedir ni sortir dels guals).
Carrers: Sobrerroca, Pl. Major, pl. St. Ignasi Malalt i Baixada Pòpul:
El divendres 22 de febrer hauran de sortir abans de les 14 h i podran tornar a accedir-hi a partir de diumenge 24 a les 22 h (de les 14 h de divendres a les 22h de diumenge no es podrà accedir ni sortir dels guals).-       Els usuaris dels guals situats a:
Carrers Dama, Llussà i Puigterrà de Dalt accediran pel carrer Sant Salvador i sortiran per carrer Flors de Maig
Carrer Pedregar accediran i sortiran per carrers Nou i Metge Planas
Carrer Talamanca accediran i sortiran per carrer Alfons XII
Carrer Vallfonollosa accediran i sortiran per Pl. d’en Creus
Carrers Santa Llúcia, Codinella i Galceran Andreu accediran i sortiran per Pl. Sant Ignasi-       L’estacionament regulat zona blava de Muralla del Carme, carrer Infants i solars del carrer Dama i la zona verda de pl. Milcentenari no serà operativa. Amb motiu de la prohibició d’estacionament a plaça Milcentenari, els acreditats a estacionar en zona verda que utilitzen habitualment aquest aparcament podran estacionar a la resta de zones verdes del Centre Històric – Sector A i als solars de la Dama habilitats i controlats per a aquest efecte, accediran pel carrer Sant Salvador, Puigterrà de Dalt i Llussà, i sortiran per carrer Llussà, Puigterrà de Dalt i Flors de Maig, direcció carretera de Vic.
El servei de transport públic urbà BUS MANRESA  reforçarà la Línia LF Festiu (L6- L7) el diumenge 24 de febrer. Els horaris del servei especial es podran consultar a través del web www.manresabus.com o al telèfon 93 875 71 50.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat amb motiu del Carnestoltes Infantil
MANRESA
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
MANRESA
Més de 350 alumnes de 1r de primària visiten l'exposició 'Cuida't les dents'

LA FOTO DEL DIA
Manresa perd una parròquia
BÀSQUET
El BAXI Manresa visita la pista del Barça
ACTUALITAT
L’alumnat de Gestió Administrativa de Lacetània es forma en educació financera
Una ruta entre muntanyes i paisatges sorprenents
Consells de seguretat de Protecció Civil per a les festes de Carnestoltes
Enric Casas il·lumina la història i l'impacte de la fotografia en la memòria
Els beneficis de practicar esport regularment
Per què el fred canvia com percebem un perfum?
Salut impulsa la tercera edició del programa "Prescriu- te el català"
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat amb motiu del Carnestoltes Infantil
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]