Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Tornen les visites teatralitzades de la Seu a l’Aixada 2019
Berenguer de Montagut, arquitecte del temple, és el personatge que guiarà les visites. S’han programat 10 sessions entre les dues jornades de Fira.
La Seu de Manresa torna a proposar les visites teatralitzades “La basílica medieval de Manresa” en el marc de la Fira de l’Aixada 2019.

AGENDA / Redacció/ Montse Morera  
22/02/2019 10:53
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El guia d’aquesta activitat serà Berenguer de Montagut, mestre d’obres de la basílica, que acompanyarà els visitants en el seu ascens per les 70 escales que condueixen des del claustre fins a la primera coberta. Durant el recorregut, s’explicarà la contractació de l’obra, el procés constructiu, les tècniques arquitectòniques emprades i es convidarà els visitants a fer un exercici d’imaginació per intentar projectar com serà el temple medieval de la ciutat quan estigui acabat de construir.
L’any passat, l’èxit d’aquesta proposta va ser rotund i un total de 375 visitants van participar en l’activitat.

Horaris i preus
Dissabte 23 i diumenge 24 de febrer es faran 5 visites teatralitzades a les 11.00h, les 12.00h, les 13.00h, les 17.00h i les 18.00h. El preu de la visita és de 4€/persona i els menors de 7 anys hi tenen accés gratuït. Els tiquets de les visites teatralitzades inclouen l’entrada lliure al temple i es podran comprar el mateix dia a la Seu.
Durant la fira de l’Aixada, la Basílica estarà oberta al públic de 10.00h a 14.00h i de 16.00h a 20.00h. Les misses seguiran els horaris habituals.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BERENGUER DE MONTAGUT A LA SEU  AIXADA 2019 
També et pot interessar:
MANRESA
Eulàlia Blanes guanya el concurs de fotografia de la Fira de l'Aixada
MANRESA
22a edició de la Fira de l'Aixada

Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]