Dijous 23 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Entitats de Manresa acullen joves nouvinguts vinculats al projecte CATALITZA
Batrakes, Rugby, Manrusia Van del Pal, Incordis, Grup de Swing, Club de Beisbol, Club del Joc del CAE, Tirallongues, Penjats i el Club Bàsquet Manresa han acollit joves del projecte Catalitza del Casal de Joves La Kampana destinat a potenciar la competència lingüística i la xarxa social dels joves al municipi.
El projecte CATALITZA al Casal de Joves de la Kampana.

SOCIETAT / Redaccció/ Montse Morera  
23/03/2019 10:55
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
El passat mes de setembre, es va iniciar el projecte CATALITZA al Casal de Joves de la Kampana, un projecte d'acompanyament per a joves de 16 a 20 anys i que consisteix en l'aprenentatge de la llengua catalana amb l'objectiu d'incrementar les seves possibilitats d'inclusió a Manresa.
 
La finalitat del projecte, per una banda, és desenvolupar la competència lingüística a nivell de comprensió, expressió i comunicació oral i escrita a través de dues classes de 90 minuts a la setmana al casal. I per l'altra banda, a través de l'educadora social de la Kampana, es potencia la inclusió dels joves en la participació d’activitats de lleure i la seva incorporació en entitats juvenils de Manresa.
 
Actualment, els joves participants al programa estan vinculats a entitats de la ciutat com: Batrakes, Rugby, Manrusia Van del Pal, Incordis, Grup de Swing, Club de Beisbol, Club del Joc del CAE, Tirallongues, Penjats o el Club Bàsquet Manresa.
Per complementar el projecte, els participants realitzen accions de voluntariat en activitats que organitza el CAE i que es realitzen a la ciutat de Manresa com per exemple, la Manresa Express, la Setmana de Jocs al Carrer, entre d'altres.

Aquesta primera edició finalitzarà el mes de juny, i valorant la seva bona acollida i resultats, el CAE i la Fundació La Xarranca aposten per repetir el projecte el setembre vinent amb l’incorporació de 15 joves més.
 
 Aquest projecte està subvencionat per la Diputació de Barcelona i gestionat per la Fundació La Xarranca juntament amb el Casal de Joves La Kampana i amb el suport de l’Ajuntament de Manresa.
Les places són limitades i es requereix fer la inscripció prèvia al Casal de Joves La Kampana (Plaça d’Icària, s/n, Manresa, 17h a 20:30h).
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CATALITZA 
També et pot interessar:
LES PROPOSTES D'OCI
Engega Catalitza

Buscant un refugi climàtic
Senyalització horitzontal per facilitar el trànsit en l'accés al barri de Salipota
Els impulsors de la planta de biometà de Sant Mateu de Bages creen una comissió
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
El Projecte Escola-Empresa connecta 420 joves amb les oportunitats laborals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]