|
| L’antic ajuntament es convertirà en Casal d’Entitats i Jutjat de Pau |
| L’edifici es troba en desús des que al 1998 es va posar en funcionament el nou edifici consistorial ubicat la plaça de la Vila. |
 |
| L’edifici es troba en desús des que al 1998 es va posar en funcionament el nou edifici consistorial ubicat la plaça de la Vila |
|
| ST. FRUITÓS / Redacció |
| 10/04/2019 13:08 |
 |
|
|
 |
Sant Fruitós de Bages tindrà un casal per a les entitats del municipi i habilitarà unes noves dependències per al Jutjat de Pau en l’edifici de l’antic ajuntament. La Junta de Govern Local ja ha aprovat inicialment el Projecte bàsic i d'execució per a la seva rehabilitació. El projecte contempla rehabilitar totes les plantes d’aquest edifici, ubicat a la carretera de Vic 52, que té una superfície útil d’uns 480m2. L’edifici, de tres plantes, disposarà d’una sala polivalent, dos sales grans de reunions, despatxos i tots els elements necessaris per cobrir les necessitats administratives i de funcionalitat de les entitats del poble. Alhora, les sales funcionaran amb un programa de gestió intel·ligent per facilitar l’accés a través d’un codi que es donarà prèvia reserva de les entitats. En aquesta mateixa línia, es construirà un ascensor interior que connectarà les 3 plantes de l’edifici. Pel què fa al jutjat de Pau, s’ubicarà a la planta baixa, a la qual s’accedeix pel carrer Casajuana, que ja ha estat reformat i on fins al moment s’hi troba ubicada la oficina del POUM. El cost dels treballs previstos al projecte, que tenen un termini d’execució de 12 mesos, |
|
|