Diumenge 06 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

‘Ja és primavera al Centre Històric’
L’activitat cultural i comercial dels barris antics de Manresa treu múscul en una campanya integrada. El Comissionat obre el web on es poden consultar, de moment, les principals activitats que tindran lloc durant la primavera
FABA 2017 a l'Anònima

MANRESA / Redacció  
11/05/2019 09:51
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major

Té com a principal objectiu mostrar el múscul de l’activitat cultural i comercial com a dos dels eixos vertebradors del Centre Històric de Manresa Ja és primavera al Centre Històric de Manresa i, per si hi havia dubtes, una nova campanya ho deixa clar. El Comissionat pel Centre Històric de l’Ajuntament de Manresa ha engegat durant aquest mes d’abril la campanya ‘Ja és primavera al Centre Històric’ amb l’objectiu de mostrar i recollir la major part de l’activitat comercial i cultural que hi té lloc en una sola plataforma. La voluntat és que la campanya actuï de passarel·la entre el gran públic i algunes de les petites i mitjanes iniciatives que comparteixen l’escenari i la gent dels barris antics com a protagonistes principals. El portal web  www.centrehistoricmanresa.cat  reunirà la informació actualitzada i la campanya es difondrà també mitjançant cartelleria i 4.000 programes repartits majoritàriament per la comarca del Bages.
Les activitats recollides en la campanya estan repartides en tres blocs: Esdeveniments Principals, esdeveniments que passen ‘Cada setmana’ i Festes de Barri. El primer bloc, recull les propostes amb entitat pròpia i data assenyalada, com festivals (Guineu Vermell Jazz, Batecs, CLAM, FABA, MAM, Manrusionica), fires (ExpoBages, Fira ViBa) i festes populars (Sant Jordi, Sant Joan). El segon bloc, recull aquelles propostes que es repeteixen cada setmana (pintxo-pote, mercat agrari, mercat de les flors, mercat Somiatruites i mercat de brocanters). El tercer i últim, les festes promogudes per associacions i grups de veïns i veïnes (Gispert, Vic-Remei, Barri Antic i Escodines).

Les activitats difoses són iniciatives de diferents sectors: associatius, privats o públics. En la majoria dels casos, però, es tracta d’iniciatives que compten amb una complicitat dels tres sectors, cosa que denota la bona salut de les iniciatives als barris antics de la ciutat de Manresa.

La campanya té com a principal canal la web centrehistoricmanresa.cat, on es recullen i s’actualitza la informació sobre algunes de les principals activitats que tenen lloc al Centre Històric de la ciutat. La difusió també es farà a través de cartelleria de gran format i de programes de mà que es poden trobar en comerços i establiments de Manresa i pobles de la comarca del Bages.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CENTRE HISTORIC   MANRESA   PRIMAVERA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB
CIRC
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
BÀSQUET
Victòria davant l'Asisa Joventut

FUTBOL
Tercer partit de preparació del Covisa Manresa
MANRESA
La concentració al carrer Divina Pastora dels veïns del barri s'omple de gent
LA FOTO DEL DIA
125 aniversari de l'Orfeó Manresà
Fanals i arbres del Guimerà
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB
Les cures que no pots oblidar a la tardor
Plantes d’interior fàcils de cuidar per a qui no té temps
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]