Dijous 11 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La gastronomia recupera un paper protagonista a l’ExpoBages 2019
Els visitants podran aprendre a menjar més saludable, tastar cerveses artesanes i conèixer alguns dels principals vins catalans
Els visitants podran aprendre a menjar més saludable, tastar cerveses artesanes i conèixer alguns dels principals vins catalans

MANRESA / Redacció  
03/05/2019 09:51
El Papa resa davant de la Mare de Déu de Montserrat
Les entitats sardanistes de Manresa seran les amfitriones de la 27a Revetlla Infantil sense petards
200 alumnes del Bages presenten propostes per millorar el seu entorn
El Kids&Us Manresa fitxa Pablo Tamba: un aler andalús que ve de l'NCAA
La gastronomia tornarà a tenir un paper protagonista a l’ExpoBages 2019, amb noves propostes que s’incorporen al programa de la fira i que reforcen l’aposta per un sector que desperta un gran interès entre el públic. La principal novetat d’aquesta edició serà el Gastrosalut, un certamen amb entitat pròpia dedicat a l’alimentació saludable. Grup Llobet és l’impulsor d’aquest espai innovador que uneix gastronomia i salut i que mostrarà una acurada selecció de productes i productors alimentaris que els visitants podran conèixer, tastar i comprar.
 
El Gastrosalut s’ubicarà al pati del Kursaal i es farà el dissabte 18 i el diumenge 19 de maig. La peculiaritat d’aquest espai és que no només oferirà tapes, plats cuinats o aliments per endur-se a casa, sinó que també portarà a terme una tasca divulgativa, convidant a conèixer nous aliments, a descobrir nous productes sorprenents i saludables i a informar-se sobre com cuinar-los i alimentar-se millor. La proposta inclourà una zona de degustació i 14 parades amb aliments tan diversos com fruita i sucs, verdures cuites i presentades de diferents maneres, pizzes vegetals, aliments fets a base de soja, embotits i carns d’excel·lent qualitat, plats preparats, productes 100% ecològics fets amb herbes aromàtiques, cervesa artesana de proximitat o gelats suïssos. Es proposaran tastos gratuïts i breus explicacions en cada una de les parades.
 
Ruta de les cerveses artesanes del Bages
Una altra de les novetats de l’ExpoBages en l’àmbit gastronòmic serà la possibilitat de fer una ruta de cerveses artesanes del Bages al mateix moment que es passeja per la fira. I és que al llarg del recorregut s’instal·laran tiradors de cervesa de diferents marques del territori. Concretament, a Crist Rei es podran degustar les cerveses de La Pirata de Súria, a la Plaça Sant Domènec la Cerberus d’Artés, a la Plana de l’Om les cerveses Guineu de Valls de Torroella i a la Plaça Major la cervesa Hoppit de Manresa.
 
A més de les cerveses, dissabte a la tarda la Plaça Major tornarà a acollir la Festa dels Vins Catalans que organitza el Petit Celler i que ja s’ha convertit en una cita indispensable de l’ExpoBages per als aficionats al món del vi.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: EXPOBAGES 2019  MANRES 
També et pot interessar:
MANRESA
Les entitats sardanistes de Manresa seran les amfitriones de la 27a Revetlla Infantil sense petards
LA FOTO DEL DIA
Les cadires ja són al Passeig
MANRESA
Torna la Mostra de treballs de la gent gran de Manresa a l'Espai 7 del Casino

LA FOTO DEL DIA
El carrer Sant Miquel amb una bonica llum del sol
MANRESA
L'Ajuntament programa tractaments fitosanitaris a l'arbrat de diferents espais de la ciutat
NATACIÓ
Campionat de Catalunya d'Aigües Obertes a Amposta
Les cadires ja són al Passeig
El Servei d'Oncologia Radioteràpica de Manresa commemora 10 anys
La Biblioteca acull l'acte de cloenda dels Premis Atrapallibres i Protagonista Jove
Les Escoles Verdes de Súria tanquen el curs 2025-26
El Papa resa davant de la Mare de Déu de Montserrat
Les entitats sardanistes de Manresa seran les amfitriones de la 27a Revetlla Infantil sense petards
200 alumnes del Bages presenten propostes per millorar el seu entorn
El Kids&Us Manresa fitxa Pablo Tamba: un aler andalús que ve de l'NCAA


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]