Dimarts 15 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Un centenar de professionals del vi a la Fira ViBa PRO
Aquest dilluns, 3 de juny, la Sala Petita del Teatre Kursaal de Manresa tindrà lloc la jornada professional de la Fira ViBa, la Fira del Vi del Bages.El programa inclou una ponència sobre posicionament internacional, un taller demostratiu a càrrec de Monvínic, dinar amb showroom dels vins del Pla de Bages i un tast dirigit per dos dels últims millors sommeliers d’Espanya .
Un centenar de professionals del vi a la Fira ViBa PRO al Kursaal

ACTUALITAT / Redacció  
31/05/2019 14:19
El Retaule del Flautista amb una vuitantena d'actors i actrius
El Manresa continua imparable i derrota la Peña Sport 2-0
Convocatòria dels ajuts PUA 2026 per a persones amb discapacitat
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
La Fira ViBa, la Fira del Vi del Bages, celebrarà aquest dilluns, 3 de juny, la jornada adreçada a professionals. Es tracta de la Fira ViBA PRO, un fòrum que aplegarà un centenar de professionals dels sectors del vi, l’enoturisme i la restauració. En el decurs de la jornada, que tindrà lloc a la Sala Petita del Teatre Kursaal de Manresa, els participants coneixeran la història, el paisatge i el patrimoni del territori, així com la qualitat dels vins i la gastronomia del Bages de la mà de sommeliers i restauradors de primer nivell.
 
La jornada s’iniciarà amb la ponència International success for Pla de Bages, que anirà a càrrec de David Forer, Master of Wine, i que se centrarà en el posicionament internacional de la DO Pla de Bages. A continuació hi haurà un taller demostratiu amb tast que oferiran Ariadna Julian, cap de cuina, i Cèsar Cànovas, Sommelier i Brand Ambassador de Monvínic, establiment de referència del món del vi a Barcelona.
 
El programa inclou també un dinar amb showroom de vins de la DO Pla de Bages. Serà una oportunitat per tal que els assistents a la jornada coneguin els vins del territori i interactuïn directament amb els seus productors. La jornada es clourà amb un tast a quatre mans dirigit per dos dels últims Mejor Sumiller de España, que són Josep Pelegrín (2016) i Manu Jiménez (2017).
 
La Fira ViBa PRO s’emmarca en la Fira ViBa, la Fira del Vi del Bages, que del 7 al 9 de juny celebrarà les activitats centrals. Els tastos de vins, la gastronomia i l’art seran els ingredients centrals de la segona edició certamen, que té per objectiu posar en valor la cultura vitivinícola del territori i esdevenir una festa per a la ciutadania.
 
L’organització de la Fira ViBa és a càrrec de BagesImpuls! i del Consell Regulador de la Denominació d’Origen Pla de Bages amb el suport de l’Ajuntament de Manresa. El certamen compta amb BBVA CX com a patrocinador principal. L'entitat financera, per segon any consecutiu, dona suport a la iniciativa fent palesa la seva proximitat i vinculació amb el territori.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FIRA VIBA PRO  FIRA VIBA L  A FIRA DEL VI DEL BAGES 
També et pot interessar:
SOCIETAT
Èxit de participació a la 2a Fira ViBa, la Fira del Vi del Bages

Carles Vilajosana una gran persona
Solsona reconeix Miquel Pérez Chimeno en el seu comiat com a hereu de les comarques lleidatanes
El Manresa continua imparable i derrota la Peña Sport 2-0
El Retaule del Flautista amb una vuitantena d'actors i actrius
Convocatòria dels ajuts PUA 2026 per a persones amb discapacitat
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
En marxa el nou servei d'autobús urbà a Sant Vicenç de Castellet


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]