Dimecres 11 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Carrefour treu el plàstic de fruites i verdures bio
Aquesta nova mesura confirma l'aposta de la companyia per les iniciatives que redueixin l'impacte mediambiental i contribueixin al desenvolupament sostenible, fent així un nou pas dins del seu compromís mediambiental.

  
06/06/2019 10:01
La Fira de l'Aixada renova l'itinerari del Rei i el Bisbe i arriba a nous espais del Centre Històric
La Seu de Manresa torna al segle XIV amb Berenguer de Montagut
El Consell suma 53 adhesions per impulsar el català al comerç
Sant Benet fa més lliure i flexible l'experiència medieval

Carrefour celebra el dia del medi ambient amb la posada en marxa d'un pla de conscienciació en tots els seus centres. Com a nova mesura i després d’escoltar les demandes dels seus clients, la companyia eliminarà el plàstic existent a la secció de fruites i verdures a les seves botigues BIO.
 
Carrefour ha posat en marxa diverses iniciatives per als seus clients com bosses de cotó reutilitzable per a fruites i verdures, ha eliminat l'etiqueta de paper en la fruita a granel, el film plàstic de cogombre a granel i en les mandarines, i ha substituït la borsa de plàstic per una caixa de cartó 100% reciclable.
Dins de la marca pròpia Carrefour BIO, la companyia ha canviat la bossa de plàstic per una cinta flowpack en productes com la banana, en referències de fruites i verdures ha optat per envasos 100% reciclables substituint les safates de plàstic i els alvèols presents en productes qualitat i Origen -com pomes, peres i taronges- per materials sostenibles com el cartó o la cel·lulosa.
 
Carrefour també permet als clients utilitzar els seus propis envasos per a compres en les seccions de xarcuteria, carnisseria, peixateria i en fruites i verdures. I compta amb l'App ReciclaYa per a iPhone i Android que permet obtenir informació de reciclatge interactuant amb el tiquet de compra per conèixer com separar i reciclar cada producte correctament.
 
Compromesos amb el Pacte Mundial de Nacions Unides
 
Carrefour aposta per la reducció de l'impacte mediambiental i l'impuls i defensa del desenvolupament sostenible en totes les activitats de la cadena. En aquest sentit, treballa polítiques en matèria de qualitat, prevenció, salut, seguretat alimentària, seguretat de productes i protecció mediambiental al costat de la fundació Ellen MacArthur i basa el seu enfocament de RSC en tres pilars: lluitar contra qualsevol forma de malbaratament, afavorir la protecció de la biodiversitat i compartir amb els seus socis per evolucionar junts.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARREFOUR  CARREFOUR ELIMINA   PLÀSTIC DE FRUITES I VERDURES EN LES SEVES BOTIGUES BIO 
També et pot interessar:
TENDÈNCIES
Carrefour ofereix la seva primera safata biodegradable

Vista dels edificis del carrer Guimerà de Manresa
Manresa i Vic oferiran els primers estudis de grau en Dret a la Catalunya Central
AQUA RESMAT inaugura a Sallent la seva nova seu
L’Ajuntament de Solsona treu a concurs dues places d’operari de brigada
Sant Fruitós reuneix més de 300 participants en una Cursa dels Llebrers
La Fira de l'Aixada renova l'itinerari del Rei i el Bisbe i arriba a nous espais del Centre Històric
La Seu de Manresa torna al segle XIV amb Berenguer de Montagut
El Consell suma 53 adhesions per impulsar el català al comerç


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]