Divendres 26 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Montepio entrega els reconeixements als associats
El Montepio entrega els reconeixements als associats, en el marc de la festa de Sant Cristòfol. Els actes es tanquen amb la tradicional benedicció de vehicles per recaptar diners per a la Fundació Althaia.
Juli Gendrau, director del Servei Català de Trànsit, entregant el Premi a la Fidelitat a Alfons Torres, de 94 anys, soci del Montepio des de l’any 1946.

CATALUNYA CENTRAL / Redacció  
16/07/2019 11:17
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
“Una mostra d’agraïment als milers de famílies que, al llarg de la història del Montepio, ens han dipositat la seva confiança i ens han fet créixer, ens han esperonat a superar els nous reptes, i ens han motivat a continuar treballant des del nostre amor per les persones, pel territori i per tota la seva ciutadania”. Amb aquestes paraules definia Llorenç Juanola, president del Montepio, l’acte d’entrega de reconeixements que l’entitat ha fet aquest migdia, en el marc de la celebració de Sant Cristòfol, que s’ha iniciat, com ja és tradició amb una missa solemne.

Amb la presència de Juli Gendrau, director del Servei Català de Trànsit, s’ha entregat el Premi a la Fidelitat, que ha recaigut en Alfons Torres, de 94 anys, que és soci del Montepio des de l’any 1946. El Premi a la Confiança s’ha entregat a Domènec Álvarez, un dels associats més joves, amb només 22 anys. El Premi a la Trajectòria ha estat per a Josep Peraire, que havia format part de la Junta Directiva del Montepio durant 8 anys i que actualment és membre de la Comissió Consultiva. I també s’ha fet un reconeixement pòstum al doctor Carles Garriga, entregant un guardó que ha recollit la seva vídua.

Gendrau ha fet una crida a la responsabilitat de tots els conductors “perquè Sant Cristòfol no dona per a tot” i ha destacat el Pacte Nacional per a la Mobilitat Segura i Sostenible, per continuar avançant cap a l’objectiu víctimes zero l’any 2050.

Per la seva banda, David Aaron López, tinent d’alcalde d’Urbanisme i Mobilitat de l’Ajuntament de Manresa, ha clos l’acte fent “un reconeixement a totes les persones que han format part d’aquest gran família del Montepio, gairebé ja centenària”. I ha destacat el compromís de l’entitat “amb la ciutat i el territori”.



 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]