Diumenge 06 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La regidora de Centre Històric de Manresa participa a la reunió amb la consellera de Cultura
Una representació de la Xarxa de Barris Antics, de la qual forma part Manresa, va ser rebuda per la consellera de Cultura de la Generalitat, Mariàngela Vilallonga. El motiu de la trobada va ser donar a conèixer la tasca que porten a terme la trentena de municipis adherits a la Xarxa, especialment a l’entorn de la campanya de dinamització comercial i turística Compra i Guanya, que cada any reparteix més de 85.000 euros en premis i mobilitza prop de dues mil persones arreu del territori.
La regidora de Centre Històric de Manresa participa a la reunió amb la consellera de Cultura. Foto: AJM

MANRESA / Redaccció/ Montse Morera  
23/07/2019 12:52
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major
Una trentena d’alcaldes, regidors i tècnics van assistir a la reunió, en representació d’una desena de municipis: Tremp, Falset, Manresa, Santa Coloma de Queralt, Juneda, Balaguer, Lleida, les Borges Blanques i el Vendrell. Per part de l’Ajuntament de Manresa va ser-hi present la regidora Claudina Relat, que va destacar com un dels principals actius del Centre Històric les activitats culturals que s’hi porten a terme, com és el cas dels festivals artístics i musicals Manrusionica i FABA. També va participar a la trobada Àngels Ponsa, directora general de Creació, Acció Territorial i Biblioteques.

Tot i que la consellera ja coneixia de primera mà la campanya, els representants de la Xarxa de Barris Antics van aprofitar la reunió per explicar-li més detalls de la iniciativa i de la voluntat que hi ha de consolidar-la encara més i fer-la extensiva a altres territoris  i, alhora, per trobar espais de diàleg i col·laboració amb motiu del desè aniversari de la Xarxa, que se celebrarà el 2020.

Per la seva banda, la consellera va destacar el valor d’aquesta acció conjunta, que té per objectiu dinamitzar el comerç de proximitat i donar projecció al patrimoni cultural i paisatgístic i al turisme en els trenta municipis que en formen part. Mariàngela Vilallonga també va mostrar-se oberta a treballar conjuntament amb la Xarxa a través de la conselleria de Cultura. Ambdues parts es van emplaçar a tenir nous intercanvis a partir del proper mes de setembre  per poder concretar vies de col·laboració.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CENTRE HISTÒRIC   MANRESA  
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB
CIRC
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
BÀSQUET
Victòria davant l'Asisa Joventut

FUTBOL
Tercer partit de preparació del Covisa Manresa
MANRESA
La concentració al carrer Divina Pastora dels veïns del barri s'omple de gent
LA FOTO DEL DIA
125 aniversari de l'Orfeó Manresà
Fanals i arbres del Guimerà
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB
Les cures que no pots oblidar a la tardor
Plantes d’interior fàcils de cuidar per a qui no té temps
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]