Diumenge 10 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Dilluns s’inicien els treballs per instal·lar un nou semàfor a la cruïlla del carrers Bruc amb Sant Valentí
L’actuació té l’objectiu de millorar la seguretat dels vianants tenint en compte l’increment del nombre de vehicles i vianants per la instal·lació d’un nou supermercat als locals del carrer Saclosa,16-20.
En aquesta cruïlla, en aquests moments ja hi ha un pas de vianants però està sense semaforitzar.

MANRESA / Redaccció/ Montse Morera  
28/07/2019 19:17
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
La Secció de Mobilitat de l’Ajuntament de Manresa comunica que, el proper dilluns 29 de juliol, l’empresa Consum Societat Cooperativa Valenciana iniciarà els treballs d’obra per a la semaforització de la cruïlla dels carrers Bruc amb Sant Valentí.

Aquesta instal·lació té per objectiu donar màxima seguretat als vianants en aquest entorn per l’increment del nombre de vehicles i vianants prevista atesa la implantació d’una nova activitat de supermercat als locals del carrer Saclosa, 16-20, que tindrà els seus accessos pels carrers Saclosa i Bruc. El nou supermercat no disposarà de pàrquing per clients, i per tant, no hi haurà entrada i sortida de vehicles.

En aquesta cruïlla, en aquests moments ja hi ha un pas de vianants però està sense semaforitzar, a diferència d’altres passos de vianants del carrer del Bruc que sí ho estan. Amb l’actuació prevista es completen els passos de vianants de la cruïlla i es dona resposta de més seguretat als vianants atesa la intensitat de trànsit en aquest vial. El nou semàfor estarà sincronitzat amb el mateix regulador del semàfor del carrer Saclosa.   

Amb motiu dels treballs, que tenen una durada prevista d’un mes, s’ocuparà un dels dos carrils de circulació del carrer Bruc, entre els carrers Sant Valentí i Saclosa, direcció carrer Saclosa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]