Dimecres 22 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Neix l'Eix Transversal de Tennis i Pàdel
El tennis i pàdel català comptarà ben aviat amb un esdeveniment innovador, el primer Torneig de l’Eix Transversal, gràcies a la iniciativa del CT Girona, CT Lleida, CT Vic i CT Manresa.
Els presidents dels quatre clubs de tennis de l'eix. Foto: CTM

ESPORTS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
26/07/2019 11:30
L'Ajuntament inicia les obres de l'Espai Quico Mestres a l'entorn de la Torre de Santa Caterina
UManresa publica un manual pioner sobre moulage per a simulació clínica
Passejada Poètica del Dia Mundial de la Poesia a Súria
Tasques de neteja i manteniment dels embornals i el clavegueram
Els presidents d’aquestes quatre entitats es van reunir a la seu del CT Vic en una trobada que tenia com a objectiu intercanviar opinions sobre la possibilitat de crear un torneig que fos tant de tennis com de pàdel i que impliqués les quatre capitals de l'Eix Transversal.

Fruit d'aquestes converses, es va acordar un document de treball per tal de crear el Torneig de l’Eix, en què hi prendran part els quatre clubs esmentats i que tindrà com a objectiu ser una trobada esportiva i social dels clubs i establir llaços d'unió entre les quatre entitats.

El torneig, que comptarà amb el suport de les federacions catalanes de Tennis i de Pàdel, tindrà caràcter anual i la seu organitzadora serà rotativa. L’objectiu és fer participar als equips de tennis i pàdel de diferents edats, masculins i femenins, i nivells diferents.

A més, en un futur, es podrà considerar la inclusió d’altres clubs de les quatre demarcacions que estiguin interessats en participar-hi. En aquest escenari, la participació seria d’equips representants del territori en qüestió, en format selecció, en lloc de representants de clubs.

De cara a la tardor, es farà una nova trobada, un altre cop al CT Vic, entre els gerents i directors esportius dels clubs esmentats per tal de concretar els detalls del torneig en base al primer document pactat entre els seus presidents, que en la seva primera edició també tindria com a escenari el CT Vic en una data encara per determinar.

Segons Anjo Valentí, president del CT Manresa “aquest és un nou projecte esportiu per anar vertebrant unes relacions que han d’anar més enllà de la que ens facilita una connexió viària. L’apropament entre territoris i entre la seva gent, afavoreix un ventall d’iniciatives, i la nostra esperem sigui una suma més en aquesta direcció”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CLUB TENNIS MANRESA   ESPORTS 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Congost acollirà una trobada històrica d’entitats esportives aquest diumenge
WATERPOLO
El CN Manresa cau a Tenerife en un partit amb 40 gols davant l'Echeyde B
FUTBOL
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió

ESPORTS
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
ATLETISME
L'atletisme ven Manresa arreu
BÀSQUET
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
Pluja de primavera
El CN Manresa cau a Tenerife en un partit amb 40 gols davant l'Echeyde B
Sant Jordi treu al carrer una trentena de parades al centre de Solsona
El Congost acollirà una trobada històrica d’entitats esportives aquest diumenge
L’Orquestra Arts Simfònica Jove i la Polifònica de Puig-reig portaran al Kursaal ‘Cançó d’amor i de guerra’
La Càtedra de Simulació i Seguretat del Pacient consolida en cinc anys el seu lideratge
La Festa del Planter obre les portes de can Poc Oli, en una jornada formativa i divulgativa
La 4a edició de la Nit del Comerç se celebrarà el 6 juliol al pati del Teatre Kursaal


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]