Dilluns 20 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Nous punts de recàrrega de vehicles elèctrics als polígons Casa Nova i Sant Isidre
Sant Fruitós de Bages ha posat en funcionament aquest dimarts les dues noves estacions de càrrega ràpida al carrer Aneto i al carrer Montsant, a tocar de la carretera de Berga. Cada cop són més les estacions de càrrega que podem trobar arreu del territori català, ampliant així la xarxa.

LA FOTO DEL DIA / Redacció  
15/09/2019 10:17
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
Aquest dimarts han entrat en funcionament 2 nous equips dobles (per a 4 vehicles) de càrrega ràpida per a vehicles elèctrics. Aquests aparells s'han instal·lat al carrer Montsant del polígon Casa Nova i al carrer Aneto del polígon Sant Isidre.

Les dues estacions de càrrega elèctrica funcionen amb un software de gestió i control compatible amb els aparells que ja hi ha instal·lats al nucli de Sant Fruitós de Bages i permeten carregar el vehicle elèctric de forma completa en un màxim de 20 minuts.
Recordem que el municipi ja disposa de 2 punts dobles de recàrrega semi ràpida públics i gratuïts (temps de recàrrega completa màxim de 2 hores): un a la carretera de Vic, a l'alçada de la plaça Onze de Setembre, i l'altre a l'avinguda Bertran i Serra.
El sistema de funcionament d'aquests dos nous punts als polígons és el mateix que a la resta de punts de recàrrega que actualment ja es troben instal·lats al municipi, de forma gratuïta, i a través de la targeta municipal del servei de recàrrega de vehicles elèctrics. La qual es pot sol·licitar de forma telemàtica mitjançant la web de l'Ajuntament (https://www.santfruitos.cat/seu-electronica/serveis-i-tramits/tramits/sol-licitud-de-la-targeta-del-servei-de-recarrega-de-vehicles-electrics).
Els punts de recàrrega també funcionen mitjançant qualsevol de les targetes d'altres municipis catalans que formen part de l'Aliança de Municipis per a la Interoperativitat, amb el clauer d'Electromaps, i a través d'una App.
Amb aquests dos nous punts, Sant Fruitós de Bages fa un pas més per ampliar l'oferta de punts de càrrega gratuïta a la via pública. Essent els primers punts de càrrega ràpida instal·lats al municipi.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: LA FOTO DEL DIA   SANT FRUITÓS DE BAGES   BAGES   RECÀRREGA DE VEHICLES  
També et pot interessar:
LA FOTO DEL DIA
Jugant amb les ombres del Passeig Pere III
BAGES
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
LA FOTO DEL DIA
Pla estratègic del Cardener 2030

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages realitza la primera batuda de recollida de mostres d’ADN caní
BAGES
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
ST. FRUITÓS
L’Associació Esportiva Ramassà rep el Premi Riudor
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
La closca d'un caragol
L'atletisme ven Manresa arreu
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
Revoltes de la terra sacseja el Bages i posa en escac ICL
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
Desdoblament de la C-55: comencem el camí per esmenar un dèficit històric al Bages


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]