Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Impulsant la creació d'una xarxa bagenca de business angels
Cambra, Ajuntament, ACCIÓ Catalunya Central i UManresa-FUB volen impulsar aquesta proposta i animar a empresaris del territori a convertir-se en inversors de projectes estratègics per a la Catalunya Central

UMANRESA / Redacció  
11/10/2019 11:59
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
La Cambra de Comerç de Manresa, l’Ajuntament de Manresa, ACCIÓ de la Catalunya Central i UManresa-FUB han organitzat per al proper 25 d’octubre una jornada sobre models d’organització en business angels. L’objectiu de la jornada és animar empresaris del territori a convertir-se en inversors de projectes estratègics per a la Catalunya Central. A la jornada hi participaran representants de la xarxa gironina de business angels, BAGI, que explicaran quin és el seu funcionament i quina ha estat la seva experiència a les comarques gironines. La jornada es clourà amb una taula rodona i un debat obert en el qual hi prendran part representants de BAGI i de totes les entitats i institucions organitzadores de la jornada.

L’impuls d’una xarxa d’inversors territorials forma part de les propostes del plantejament del Projecte d’Especialització i Competitivitat Territorial, que coordina l’Ajuntament de Manresa i en el qual hi participen UManresa-FUB, la Fundació Althaia, Sant Andreu Salut, l’Institut Català de la Salut de la Catalunya Central, l’EPSEM-UPC, CTM-Eurecat i el Consell Comarcal del Bages. Aquest projecte compta amb el suport de la Cambra de Comerç de Manresa, ACEBA i la Fundació TIC Salut Social. El Projecte d’Especialització i Competitivitat Territorial vol convertir la comarca en un pol d’innovació en el sector de la salut i social. Per fer realitat aquest objectiu és necessari comptar amb empreses i persones disposades a invertir i per aquest motiu el projecte contempla accions per impulsar la creació d’una xarxa d’inversors territorial. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA   UMANRESA  CAMBRA DE COMERÇ   ACCIÓ DE LA CATALUNYA CENTRAL 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys

ALTRES ESPORTS
Tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
MANRESA
L'Estiu Jove de Manresa tanca una edició d'èxit amb prop de 1.600 participants
CERTÀMENS
El cicle de músiques Sons del Camí mostra les seves 12 edicions en una exposició al claustre del Museu del Barroc
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]