Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Impulsant la creació d'una xarxa bagenca de business angels
Cambra, Ajuntament, ACCIÓ Catalunya Central i UManresa-FUB volen impulsar aquesta proposta i animar a empresaris del territori a convertir-se en inversors de projectes estratègics per a la Catalunya Central

UMANRESA / Redacció  
11/10/2019 11:59
La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
La Cambra de Comerç de Manresa, l’Ajuntament de Manresa, ACCIÓ de la Catalunya Central i UManresa-FUB han organitzat per al proper 25 d’octubre una jornada sobre models d’organització en business angels. L’objectiu de la jornada és animar empresaris del territori a convertir-se en inversors de projectes estratègics per a la Catalunya Central. A la jornada hi participaran representants de la xarxa gironina de business angels, BAGI, que explicaran quin és el seu funcionament i quina ha estat la seva experiència a les comarques gironines. La jornada es clourà amb una taula rodona i un debat obert en el qual hi prendran part representants de BAGI i de totes les entitats i institucions organitzadores de la jornada.

L’impuls d’una xarxa d’inversors territorials forma part de les propostes del plantejament del Projecte d’Especialització i Competitivitat Territorial, que coordina l’Ajuntament de Manresa i en el qual hi participen UManresa-FUB, la Fundació Althaia, Sant Andreu Salut, l’Institut Català de la Salut de la Catalunya Central, l’EPSEM-UPC, CTM-Eurecat i el Consell Comarcal del Bages. Aquest projecte compta amb el suport de la Cambra de Comerç de Manresa, ACEBA i la Fundació TIC Salut Social. El Projecte d’Especialització i Competitivitat Territorial vol convertir la comarca en un pol d’innovació en el sector de la salut i social. Per fer realitat aquest objectiu és necessari comptar amb empreses i persones disposades a invertir i per aquest motiu el projecte contempla accions per impulsar la creació d’una xarxa d’inversors territorial. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA   UMANRESA  CAMBRA DE COMERÇ   ACCIÓ DE LA CATALUNYA CENTRAL 
També et pot interessar:
ESPORTS
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
WATERPOLO
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
BÀSQUET
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord

NATACIÓ
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
ACTUALITAT
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades
FUTBOL
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
L’Ajuntament ofereix noves propostes de formació gratuïtes en el marc dels Tallers Ocupa’t


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]