Divendres 23 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Pol Guillén guanyador dels 10Km Urbans de Manresa
En categoria femenina s'ha imposat la berguedana Nuria Cascante.
Pol Guillén tot corrent a la cursa dels 10Km Urbans de Manresa. Foto: Jordi Preñanosa

GALERIES DE FOTOS / Redacció  
21/10/2019 20:50
El Premi Rosa Argelaguet, finalista a la dotzena edició dels Premis DonaTIC 2026
Manresa reunirà experts europeus per impulsar les comunitats energètiques als polígons industrials
Recursos per iniciar i mantenir la lactància
Sant Fruitós participa en el projecte europeu d’intercanvi juvenil "Llengües Vives"
Manresa va celebrar aquest diumenge els 10Km Urbans amb 477 inscrits en aquesta festa atlètica de la ciutat que han estat els 16ens 10k urbans de Manresa. 416 corredors i corredores inscrits a les curses absolutes. 61

joves atletes en la 13a cursa urbana de Promoció 54 petits corredors arribats en la cursa de promoció amb triomf de Pol Cirujeda (Avinent Manresa) 106 corredors arribats a la 5k absoluta en la que s'ha imposat l'atleta sub18 de l'Avinent Manresa.



Miquel Riera amb un temps de 16'14" . Guillem Fernández (JAB Berga) ha estat segon amb 16'23" i el sub16 ,Miquel Cruz ha pujat al tercer esglaó del podi absolut ocupant la 3a posició amb 17'35".En l'apartat femení, triplet de l'Avinent Manresa amb Nuria Tió imposant-se amb 18'29", per davant de Ester Guerrero -2a amb 18'31"- i de Carlota Soler -3a amb 18'54"-.


263 corredors arribats a la 10k absoluta en la que per vuitena vegada el navarclí Pol Guillen (Avinent Manresa) s'ha imposat en la prova manresana. Guillen ha aturat el cronòmetre en uns bons 32'01" per davant de David Martinez -2on amb 32'34"- i de Khalid Kharbouch -3er amb 32'42"-. En catgeoria femenina, primer triomf absolut en la cursa manresana a càrrec de la berguedana Nuria Cascante (JAB Berga) amb 39'38".

Lorena Cubillas i Cristina Landa ,ambdues atletes de l'Avinent Manresa, han estat 2a i 3a amb 42'31" i 42"58 , respectivament.

La cursa, que enguany tenia caràcter solidari, ha recaptat 2080 euros per l'Associació de Familiars de Malalts de l'Alzheimer del Bages, Berguedà, Solsonés i Moianès.


Tot i el procés polític que s'ha viscut, i que ha vist alterada la seva normal dinàmica, satisfacció màxima des de l'organització per la resposta de córrer per als carrers de la ciutat.




 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: 10KM URBANS   ESPORTS   MANRESA   GALERIES DE FOTOS 
També et pot interessar:
MANRESA
Manresa reunirà experts europeus per impulsar les comunitats energètiques als polígons industrials
NATACIÓ
L'elit de la natació estatal es cita diumenge a Manresa
NATACIÓ
El CN Sabadell va acollir aquest diumenge 18 d'octubre una edició inoblidable de la Copa Catalana

LA FOTO DEL DIA
Fotografia en blanc i negre de l'escala de la Fàbrica Nova
CERTÀMENS
El Tocats de Lletra està de celebració amb motiu dels seus vint anys
LA FOTO DEL DIA
Una Manresa desconeguda de cine
Mirant amunt, entre edificis
L'elit de la natació estatal es cita diumenge a Manresa
El Premi Rosa Argelaguet, finalista a la dotzena edició dels Premis DonaTIC 2026
Manresa reunirà experts europeus per impulsar les comunitats energètiques als polígons industrials
Recursos per iniciar i mantenir la lactància
El Consell Comarcal, els agents del territori i els 30 ajuntaments formalitzen un pacte
L'Hospital de Berga amplia el servei PADES per garantir l'atenció domiciliària
Sant Fruitós participa en el projecte europeu d’intercanvi juvenil "Llengües Vives"


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]