Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Ampliat el servei d’assistència tècnica en arquitectura
El servei d’assistència tècnica en l’àmbit de l’arquitectura que ofereix el Consell Comarcal del Bages està en expansió. Des d’aquesta tardor són dotze els ajuntaments del Bages que es beneficien d’aquest servei, el triple des que es va posar en marxa. El servei potencia el treball en xarxa i l’optimització de recursos El servei potencia el treball en xarxa i l’optimització de recursos
Des d’aquesta tardor són dotze els ajuntaments del Bages que es beneficien d’aquest servei.

BAGES / Redacció/ Mª Alba Riu  
24/10/2019 11:24
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
D’aquesta manera se segueix intensificant el treball en xarxa  i s’optimitzen recursos, mantenint una flexibilitat i adaptació a les necessitats de cada ajuntament.
 
El servei posa a disposició dels ajuntaments arquitectes funcionaris per realitzar les funcions que en l’àmbit de l’arquitectura cal desenvolupar a nivell municipal: gestió del planejament urbanístic, tramitació de llicències, control de les actuacions que es desenvolupen en el sòl no urbanitzable, elaboració, coordinació i direcció de projectes d’obra pública i atenció al ciutadà, entre d’altres. 
 
El servei es va iniciar a principis d’any amb Avinyó, El Pont de Vilomara i Rocafort, Talamanca, Gaià i des d’aquesta tardor compta també amb Navàs, Marganell, Sant Mateu de Bages, Balsareny, Sant Feliu Sasserra, Aguilar de Segarra, Sant Salvador de Guardiola i Rajadell.
 
En paral·lel, el Consell Comarcal del Bages ofereix assistència tècnica als ajuntaments en matèria d’enginyeria, un servei que es va implementar el 2017. Actualment presta assistència en aquest àmbit a onze municipis: Navàs, Fonollosa, Artés, Sant Mateu de Bages, Avinyó, Gaià, Monistrol de Montserrat, Castellgalí, Cardona, Pont de Vilomara i Rocafort i Talamanca.
 
Actualment hi ha tres arquitectes i tres enginyers contractats pel Consell Comarcal prestant aquests serveis.Amb la incorporació i consolidació d’aquests serveis tècnics, el Consell Comarcal del Bages reforça la seva àmplia experiència en l’assistència especialitzada als ajuntaments, com en el cas dels serveis prestats en matèria informàtica, energètica, de serveis socials i protecció civil.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]