Dilluns 14 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'ANTIC reforça l'ús responsable dels punts de recollida selectiva
L'ANTIC, l'associació que treballa per cohesionar i millorar la qualitat de vida del Centre Històric de Manresa, promou una campanya per impulsar l’ús responsable dels punts de recollida selectiva durant les festes. L’objectiu és, per una banda, fer una crida a parar més atenció en l'ús dels contenidors i, per l’altra, prendre consciència i implicar-se en generar el mínim de residus possible.
Contenidor de rebuig.

SOCIETAT / Redacció/Manresa  
17/12/2019 10:17
El Retaule del Flautista amb una vuitantena d'actors i actrius
El Manresa continua imparable i derrota la Peña Sport 2-0
Convocatòria dels ajuts PUA 2026 per a persones amb discapacitat
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
En aquestes dates en què el consum es dispara és habitual veure els contenidors (i els seus voltants) plens fins dalt de deixalles. Per aquest motiu  L’ANTIC llença la campanya “La brutícia va aquí, ja els fas servir?”. Amb la qual, per una banda, es vol posar l’èmfasi en la importància del reciclatge, i per l’altra, en l’accessibilitat de la ciutadania a contenidors de tot tipus per separar els residus.

La campanya defensa que gestionar correctament els residus no és tant difícil. L’acció comença a casa, separant els diferents residus, i segueix al carrer dipositant correctament al contenidor que li correspon: paper i cartró al contenidor blau (sempre ben plegats per optimitzar l’espai), vidre al contenidor verd (cal treure les tapes o taps dels envasos, si en porten), i envasos de plàstic, llaunes i brics al contenidor groc. Finalment, els residus orgànics al contenidor marró.

Igualment, s’ha d’intentar no deixar bosses d’escombraries fora del contenidor, “si un està ple segur que se’n troba un altre ben a prop” expressa L’ANTIC en el comunicat a xarxes. L’ANTIC anima a la ciutadania a difondre la campanya “per a què totes plegades siguem més conscients dels nostres actes i  aconseguim tenir uns carrers dignes de viure'. 

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA  ANTIC  CONTENIDORS 
També et pot interessar:
FUTBOL
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
LA FOTO DEL DIA
Carles Vilajosana una gran persona
MANRESA
L'Ajuntament clourà els treballs d'asfaltatge del Pla de Millora de l'Espai Públic 2026

BÀSQUET
El Kids&Us Manresa lluita però no aconsegueix superar el Barça
MANRESA
El Centre Cultural el Casino presenta la nova temporada d'exposicions i activitats fins a final d'any
MANRESA
L'ofrena floral de la Diada omple la plaça Onze de Setembre de Manresa
Carles Vilajosana una gran persona
Solsona reconeix Miquel Pérez Chimeno en el seu comiat com a hereu de les comarques lleidatanes
El Manresa continua imparable i derrota la Peña Sport 2-0
El Retaule del Flautista amb una vuitantena d'actors i actrius
Convocatòria dels ajuts PUA 2026 per a persones amb discapacitat
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
En marxa el nou servei d'autobús urbà a Sant Vicenç de Castellet


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]