Diumenge 06 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

FEM Manresa donarà 630€ a la lluita antirepressiva
FEM Manresa ha fet públic que dedicarà a causes antirepressives les indemnitzacions que han rebut els seus regidors per l'assistència al ple extraordinari dedicat a les sentències del dia 16 d'octubre. La suma total de la donació serà de 630€, corresponent als 210€ per regidor.
Imatge d'arxiu d'un ple a l'Ajuntament.

POLÍTICA / Redacció  
13/01/2020 11:27
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major
La candidatura de les esquerres transformadores apunta que precisament avui s'ha fet pública la notícia que l'Audiència Nacional decretava llibertat sota fiança de 30.000 i 15.000 euros pel Jordi i pel Germinal, els dos últims empresonats que quedaven per sortir de la presó dels 9 CDRs detinguts i que, segons la candidatura, van ser detinguts arbitràriament i sense proves el 23 de setembre.

Els diners de les indemnitzacions del ple extraordinari dedicat a les sentències aniran a Alerta Solidària, organització antirepressiva de l'Esquerra Independentista dels Països Catalans, que té com a objectiu donar suport legal i jurídic a detinguts i encausats per participar en accions i mobilitzacions polítiques. Alerta Solidària és precisament qui dóna suport legal i jurídic als 9 CDRs detinguts.

Des de FEM Manresa ja havien denunciat aquestes detencions anteriorment, qualificantles de detencions arbitràries i de muntatge policial contra l'independentisme popular, afirmant que tenien el doble objectiu d'atemorir el poble català i de fomentar la catalanofòbia, preparant el terreny per a la repressió a gran escala.

De la mateixa manera que denunciava, també, que es tractava d'una campanya orquestrada per l'estat espanyol i perpetrada per la ultradreta espanyola amb la clara intenció de criminalitzar l'independentisme català a base de mentides i imputacions infundades. Amb tot, la candidatura anticapitalista anima a fer donacions tant a la Caixa de Resistència com a l'Associació Catana RECER (Alerta Solidària), apuntant a la solidaritat com a arma primordial per fer caure el règim del 78, exercir el dret a l'autodeterminació i assolir una amnistia total per a totes les preses polítiques i exiliades.

Finalment davant la confirmació de la inhabilitació per part del Tribunal Suprem del MHP Quim Torra, la formació rupturista dona tot el suport antirepressiu al president i apunta que davant la ingerència per acabar amb tota sobirania calen propostes polítiques que permetin superar els murs i exercir els drets com a poble.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FEM MANRESA  
També et pot interessar:
POLÍTICA
La CUP-Fem Manresa planteja dubtes sobre com es finançarà el nou pavelló
POLÍTICA
El Parlament aprova la resolució de la CUP per reforçar el servei de Monbus
POLÍTICA
Fem Manresa denuncia al Parlament el "servei fallit" de rodalies i exigeix mesures de xoc

POLÍTICA
Fem Manresa també vota en contra de la nova proposta de ZBE
POLÍTICA
Fem Manresa defensa retirar formigó de l'espai públic per combatre la calor
POLÍTICA
Fem Manresa proposa accions per potenciar el coneixement de la imatgeria de la ciutat
Fanals i arbres del Guimerà
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB
Les cures que no pots oblidar a la tardor
Plantes d’interior fàcils de cuidar per a qui no té temps
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]