Dijous 22 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Castellbell demanarà ajudes per les destrosses del temporal
Castellbell i el Vilar aprovarà una declaració d’emergència al ple municipal per acollir-se a les ajudes per reparar les nombroses destrosses i incidències causades pel temporal. El municipi manté activat el Document únic de Protecció Civil Municipal (DUPROCIM) en fase d’alerta i les restriccions del consum d’aigua. El cabal del riu ha disminuït al seu pas per Castellbell i el Vilar i és de 127 m3 per segon aquest divendres al matí. Ahir es van desallotjar un centenar de veïns.
Una imatge de la zona de La Bauma, a Castellbell i el Vilar.

SOCIETAT / Redacció/Manresa  
24/01/2020 12:25
El Tocats de Lletra està de celebració amb motiu dels seus vint anys
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
Ahir a la tarda va assolir un pic superior als 700 m3 per segon, un fet que va provocar la inundació de la llera del riu a La Bauma a la zona del camp de futbol i la pista de skate. Durant aquest episodi l’Ajuntament va evacuar de manera preventiva uns 120 veïns i veïnes de les plantes baixes de les cases a tocar del riu, que es van confinar en plantes superiors i al centre cívic de la Bauma, i un grup de treballadors i treballadores ja que es va aturar l’activitat a les fàbriques.
 
La llevantada ha provocat importants desperfectes als carrers de les urbanitzacions de la Vall de Montserrat i al nucli de Sant Cristòfol. A la Vall de Montserrat han quedat impracticables els carrers Esfinx, Salvador i Escolanet. Al nucli de Sant Cristòfol alguns carrers també han quedat afectat i, en paral·lel, ha quedat en molt mal estat l’accés al Pla de les Botxes.
 
El consistori té a punt l’inventari amb tots els desperfectes ocasionats pel temporal, però es tem que siguin majors ja que la llera del Llobregat deixarà vegetació i brutícia que s’haurà de netejar un cop el cabal del riu torni a la normalitat. En aquest sentit, el consistori demanarà una actuació d’emergència a l’Agència Catalana de l’Aigua. Aquest matí i a la tarda es farà una inspecció amb responsables de l’ACA.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ACTUALITAT  TEMPORAL   
També et pot interessar:
CERTÀMENS
El Tocats de Lletra està de celebració amb motiu dels seus vint anys
MANRESA
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
SOLSONÈS
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides

SÚRIA
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
LES PROPOSTES D'OCI
Contes a l'Anella Verda de Manresa
ACTUALITAT
Simulacre d'accident químic en una empresa de Castellgalí
Fotografia en blanc i negre de l'escala de la Fàbrica Nova
El CN Sabadell va acollir aquest diumenge 18 d'octubre una edició inoblidable de la Copa Catalana
300 professionals de la cirurgia debaten sobre innovació, IA, cirurgia robòtica i cures avançades
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
La poeta i escriptora Eva Baltasar, convidada al Pessics de Lletra
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]