Dijous 26 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Es busquen empreses per a programes d’excel·lència turística
Bages Turisme busca noves empreses que vulguin acreditar el seu compromís amb el turisme responsable i la promoció turística del territori a través dels programes PIT i Biosphere. Amb aquest objectiu, el proper 12 de febrer de 9.30 a 11.30 del matí es farà una presentació de la convocatòria 2020 d’aquests programes a totes les empreses que hi estiguin interessades.
Foto de grup d'empreses.

BAGES / Redacció  
30/01/2020 10:50
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
En aquesta jornada, s’explicarà què implica formar part d’aquests programes de competitivitat turística i quins són els beneficis i avantatges d’adherir-s’hi. La sessió tindrà lloc al celler Collbaix El Molí, una de les empreses acreditades amb el segell Biosphere. Després de la presentació, es farà una visita al celler i un petit tast d’alguns dels seus vins.
 
Biosphere és un distintiu de qualitat que reconeix les empreses i els establiments compromesos amb la sostenibilitat. Les empreses acreditades poden gaudir d’un assessorament personalitzat per millorar la seva gestió interna i aconseguir que sigui el màxim d’eficient através de manuals de bones pràctiques. En el cas concret del Bages, acreditar-se amb el segell Biosphere implica també convertir-se en empresa adherida al Geoparc Mundial Unesco de la Catalunya Central. Al Bages hi ha uns 25 establiments que disposen d’aquest segell.
 
El programa Punts d’Informació Turística (PIT), per la seva banda, té com a principal objectiu que els equipaments turístics disposin d’informació i coneixements sobre l’oferta turística de la comarca. D’aquesta manera, els clients o visitants d’aquests equipaments saben que hi poden obtenir informació solvent i contrastada sobre el territori i les seves propostes. A la comarca del Bages ja hi ha més d’una setantena de punts PIT, entre els quals hi ha des d’Ajuntaments fins a biblioteques municipals, establiments hotelers i de restauració o empreses de serveis.
 
La jornada de presentació dels programes PIT i Biosphere és gratuïta però cal que les empreses s’inscriguin a través d’aquest enllaç: http://ow.ly/rNCb50y6KCR



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAGES  
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
ST. FRUITÓS
L’ultrafondista Núria Picas oferirà la conferència motivacional “Ara o Mai”
ST. FRUITÓS
La ciutadania decideix el nom als parcs de Pineda de Bages

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages mostra els lligams amb Sucre (Bolívia) amb una exposició fotogràfica
BAGES
Ordenança per regular l’ús dels patinets elèctrics
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages impulsa una nova formació de ràdio
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Concert de Setmana Santa ‘Una passió de cinema’ aquest diumenge al Kursaal


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]