Divendres 26 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La producció del TNC ‘La Rambla de les Floristes’ al Kursaal
El clàssic de Josep Maria de Sagarra fa parada a Manresa, la tercera ciutat de la gira que portarà la producció per una vintena de poblacions catalanes. Hi ha previstes tres funcions.
Rosa Boladeras protagonitza el clàssic de Sagarra

Redacció  
31/01/2020 10:28
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
La Sala Gran del Teatre Kursaal acull aquest cap de setmana en tres funcions ‘La Rambla de les Floristes’ de Josep Maria de Sagarra, en una producció que el teatre Nacional de Catalunya (TNC)porta de gira per una vintena teatres catalans. Amb les entrades gairebé exhaurides per les 3 funcions (dissabte 20:30h i diumenge 12:30h i 18:00h), el muntatge del TNC l’ha dirigit Jordi Prat Coll i l’interpreten 14 actors i actrius, encapçalats per Rosa Boladeras, que protagonitza aquest clàssic de Sagarra.
 
A la Rambla de les Flors, s’hi passegen amb tota promiscuïtat les múltiples facetes de la calidoscòpica realitat barcelonina. Testimoni d’excepció de les agitacions polítiques, la parada de l’Antònia ofereix perfums i colors a tothom que s’hi vol acostar, mentre resta fidel al passeig que l’ha vist créixer. I avui, vuit dècades després que Josep Maria de Sagarra escrivís la seva oda al carrer més emblemàtic de Barcelona, la Rambla continua vertebrant les confluències de la nostra realitat.

Un clàssic del teatre català en què ressonen les commocions polítiques de dos moments estructurals en la nostra història recent. Per una banda, l’estrena va ser el març del 1935, mesos després que Lluís Companys proclamés l’Estat Català. Per una altra banda, l’obra està ambientada poc abans de la revolució de la Gloriosa de 1868, amb què es posaria fi a les tres dècades del regnat d’Isabel II.
 
Queden molt poques entrades per veure ‘La Rambla de les Floristes’, que es poden comprar a les taquilles del Kursaal, i per internet (www.kursaal.cat) al preu de 28€ (26 amb Carnet Galliner i majors de 65 anys i 6€ els menors de 25 anys).
 
Col·loquipostfunció, diumenge a la tarda

Després de la funció diumenge a les 6 de la tarda, la sala petita del Kursaal acollirà un col·loqui postfunció amb els actors i actius de ‘La Rambla de les Floristes’, oberta a tot el públic.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ‘LA RAMBLA DE LES FLORISTES’  TNC  KURSAAL 
També et pot interessar:
CULTURA
Joel Joan tancarà aquest divendres la temporada teatral del Kursaal amb ‘Vània’
CULTURA
La Sala Petita del Kursaal acollirà el 7 de juliol l'assaig obert de l'òpera de cambra 'Estètica i massacre'
CULTURA
Aquest dissabte, a la venda els espectacles de la propera tardor del Teatre Kursaal de Manresa

CULTURA
La sala petita del Kursaal acoull dimecres i divendres dues funcions d’estrena de ‘Gens familiars’
CULTURA
La comèdia ‘Avui no ploraré’ de T de Teatre tancarà la seva gira aquest dissabte al Kursaal
CULTURA
Daniel Anglès i Pilar Capellades portaran aquest divendres al Kursaal ‘El musical més petit’
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]