La sessió té una durada aproximada de dues hores i està plantejada de manera dinàmica, per tal que sigui possible debatre i enriquir totes les propostes que es tindran en compte per redactar un nou pla de Mobilitat, per a incorporar millores a parcs, especialment el del Cardener, per dissenyar el nou model de recollida de residus o per la millora i l’ampliació d’espais per a vianants.
El Pla d’Actuació Municipal és un document que té l’objectiu de definir el full de ruta, els objectius i les actuacions de l’actual mandat de l’Ajuntament de Manresa de manera compartida, transversal i participativa. Aquest és l’objectiu del qual ja hi ha un document inicial i que s’enriquirà a partir d’ara amb el procés de participació que arrenca avui.
La proposta del PAM consta de cinc eixos temàtics, amb un total de 25 objectius estratègics i 250 actuacions. La participació per enriquir i validar el document es pot fer telemàticament o de manera presencial, en les sessions com la d’avui i tres més de previstes per aquest febrer.