Dilluns 15 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'equip de bàsquet 'Manresa de Primera' visita AMPANS
L'equip de bàsquet femení 'Manresa de Primera' ha visitat AMPANS aquest matí per conèixer els jugadors de l’equip de bàsquet de l’entitat. El director, Toni Espinal, les ha rebut a Comabella (Santpedor) i els ha explicat la tasca que porta a terme AMPANS a la comarca, al costat de les persones amb disCapacitat Intel·lectual. Se’ls ha fet entrega d’una samarreta amb el lema d’AMPANS 'Junts fem futur' i han visitat l’Escola Jeroni de Moragas, on han pogut conèixer els 6 membres de l’equip de bàsquet que, gràcies a un conveni amb el club La Salle Manresa, entrena a les seves instal·lacions i amb el seu personal, i competeix a la Lliga ACELL.
L'equip de bàsquet femení 'Manresa de Primera' en la visita AMPANS.

ESPORTS / Redacció/Manresa  
05/02/2020 11:31
La Jornada IDIAP 2026 posa en valor el paper de la recerca en el futur de l'atenció primària
L'equip de la Síndica de Greuges va atendre 8 visites presencials i 23 trucades
L'Ajuntament amortitzarà prop d'un milió d'euros de deute
La Bancada porta una nova oportunitat per reparar eines agràries
La trobada entre els dos equips ha estat molt emotiva. Les jugadores han explicat què els ha aportat el bàsquet i han compartit moments viscuts a primera divisió. El treball en equip, aprendre de les derrotes i posar-se reptes, han estat algunes de les frases que s’han sentit. Per la seva banda, els jugadors d’AMPANS han explicat les seves experiències personals en relació al bàsquet i les seves dinàmiques com a equip. El coordinador, Josep Llort, ha explicat que “el més bonic és que guanyem o perdem, fem festa igual després del partit”. L’equip s’ha acomiadat assegurant que la propera victòria la dedicaran a les jugadores del ‘Manresa de Primera’.

Les jugadores de bàsquet van jugar a primera divisió entre els anys 1985 i 1992, i s’han reunit per preparar una trobada-homenatge a la gran època del bàsquet femení, que tindrà lloc el 13 de juny a Manresa. Les jugadores que han visitat avui AMPANS han estat: Mercè Morros, Nina Pont, Mònica Castilla, Rosa Vilaseca, Eva Puntí, Eva Cortina, Gemma Vilaseca, Mònica Valentí i Nuri Vila. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AMPAS  BÀSQUET  MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
L'equip de la Síndica de Greuges va atendre 8 visites presencials i 23 trucades
LA FOTO DEL DIA
Un vespre al Passeig Pere III
ACTUALITAT
Jacob Petrus destaca la importància de la divulgació i l'acció col·lectiva

MANRESA
Manresa commemorà els 200 anys dels Panyos amb un ampli programa d'activitats
MANRESA
Treballs de canalització elèctrica a diversos carrers del Centre Històric
LA FOTO DEL DIA
Detall de les cintes de colors al Born
Un vespre al Passeig Pere III
Alternatives per assegurar-se una pensió de jubilació
El CAP Dr. Pere Morán Medina de Sant Fruitós de Bages s'inaugura
Consells per combatre els mosquits al jardí
La Jornada IDIAP 2026 posa en valor el paper de la recerca en el futur de l'atenció primària
L'Agència Catalana del Consum gestiona més de 3.700 consultes i prop de 1.900 reclamacions
L'equip de la Síndica de Greuges va atendre 8 visites presencials i 23 trucades
L'Ajuntament amortitzarà prop d'un milió d'euros de deute


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]