Dissabte 20 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

800 manresans fan aportacions al pla d'actuació municipal
157 persones han assistit a les 4 sessions participatives presencials. Fins avui, el web del PAM (www.manresa.cat/pam) ha rebut les valoracions de 675 persones. Aquest web restarà obert fins al proper dia 15 de març. La fase de participació de l Pla d’Actuació Municipal (PAM) que impulsa l’Ajuntament de Manresa continua en marxa amb una molt bona acceptació per part de la ciutadania.
Una de les sessions del PAM.

SOCIETAT / Redacció  
23/02/2020 12:33
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
Arrenca el Mundialet Intercultural de futbol de Manresa en directe a Esport Central
L'ICS rep els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
Fins avui, un total de 832 persones han participat en aquesta fase, de les quals 157 ho han fet assistint de forma presencial  i 675 a través del web (www.manresa.cat/pam). El termini per valorar les actuacions del PAM  a través del web s’ha ampliat fins al proper 15 de març.

Del total de persones que han participat en les sessions presencials,  54 ho van fer a la sessió dedicada a “Manresa, ciutat verda i sostenible”; 39 a la sessió de “Manresa, ciutat dinàmica i d’oportunitats”, 39 a la dedicada a “Manresa, ciutat de trobada i acollidora”; i 25 a  la sessió “Manresa, ciutat cívica, propera i compromesa”.

A les quatre sessions participatives presencials, a banda de les persones que ho van sol·licitar,  s’hi  va  convidar específicament a diversos col·lectius de la ciutat, dels àmbits econòmic, social, cultural, esportiu, associacions de veïns, representants dels consells de districte, etc.

Pel que fa a la participació i opinió a través del web, les persones participants han pogut valorar les propostes del PAM, que consten de cinc eixos temàtics, amb un total de 25 objectius estratègics i 250 actuacions. Les valoracions realitzades estan obtenint  puntuacions mitjanes superiors a 4 sobre un màxim de 5, i que es poden consultar en aquest enllaç www.manresa.cat/pam/pam/resultat.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
FUTBOL
Arrenca el Mundialet Intercultural de futbol de Manresa en directe a Esport Central
LA FOTO DEL DIA
Aprofitant les tardes de calor

MANRESA
Tall de trànsit a la plaça Major amb motiu d'una trobada de colles castelleres
MANRESA
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
LA FOTO DEL DIA
Jugant amb la creativitat
"Newstalgia", la moda de la Generació Z que altera (i inquieta) els hostalers
Aprendre a comprar per Internet de manera segura
La tercera edició de la Nit de les Esglésies de Catalonia Sacra arriba a quinze espais el 26 de juny
"Tenim molts espais naturals, que fan que puguem ser més vulnerables del normal"
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
L'ICS rep els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
Tall de trànsit a la plaça Major amb motiu d'una trobada de colles castelleres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]