Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Concert-entrevista amb Núria Picas i els cors Lutiana i Eswèrtia
La corredora manresana Núria Picas protagonitzarà aquest diumenge al Teatre Conservatori un concert-entrevista amb els cors Lutiana i Eswèrtia .Ho farà acompanyada de la soprano Elena Mateo i la pianista manresana Viviana Salisi.
Presentació al Conservatori de "Núria Picas: adante con moto".

AGENDA / Redacció  
10/03/2020 12:37
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
El Teatre Conservatori acollirà aquest diumenge, 15 de març a les 18h, ‘Núria Picas: Andante con moto’, un concert-entrevista amb la participació de la corredora de muntanya manresana Núria Picas i les interpretacions musicals de la soprano Elena Mateo, la pianista Viviana Salisi, el cor de dones Lutiana i amb la col·laboració especial de la Coral Eswèrtia de Manresa, tot sota la direcció de Quim Riumalló.
 
‘Núria Picas: andante con moto’ és una entrevista il·lustrada que posarà en comú diferents formes de viure la muntanya, tant des de la vessant esportiva com la musical. En aquest muntatge, produït per l’associació La fàbrica de lied, es parlarà de com els grans compositors i poetes han traslladat a la música i a la poesia l’esperit de les muntanyes, les mateixes que Núria Picas, corredora de prestigi internacional, trepitja sense descans.
 
El programa musical inclourà peces de Robert Schumann, Franz Liszt, Deodat de Severac o Eduard Toldrà, entre altres.
 
Les entrades del l’espectacle Núria Picas: andante con moto tenen un preu de 15€ (12€ amb el carnet Galliner, majors de 65 anys, menors de 25 anys i escoles de música) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet a www.kursaal.cat
 
 
 
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: NÚRIA PICAS  ‘NÚRIA PICAS: ANDANTE CON MOTO’  CORAL LUTIANA   CORAL ESWÈRTIA 
També et pot interessar:

L'ombra d'un arbre de la Plaça Neus Català
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
Una nova oportunitat lluny de casa per al BAXI Manresa
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]