Dimarts 02 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament de Manresa manté la recollida de residus
La ciutadania de Manresa pot fer ús dels contenidors d'escombraries, ja que el servei de recollida funcionarà amb normalitat malgrat les mesures decretades . Sí que queden sense ús les deixalleries mòbils i fixa, i el servei de recollida de voluminosos concertat s'atura, malgrat que es mantindran serveis mínims. Hi ha una reducció del servei de neteja viària.
Es manté la recollida de brossa.

ACTUALITAT / Redacció  
17/03/2020 10:37
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa serà gratuïta per primera vegada
Òmnium Cultural i l'Ajuntament de Manresa s'emplacen a tancar files a favor del català
El BAXI Manresa obre el mercat de fitxatges amb el base Lucas Beaufort
Calaf inaugura la nova Residència i Plataforma de Serveis per a la Gent Gran
Les mesures d'emergència per frenar el coronavirus no afecten el servei de recollida de residus de Manresa, que funcionarà amb normalitat. La ciutadania podrà deixar als contenidors els residus de totes les fraccions, i els camions de recollida treballaran en horari normal, cada dia de la setmana.

 Sí que hi ha canvis en el servei de recollida de voluminosos. S'anul·la la recollida concertada a través del telèfon 010, tot i que es passarà a buscar el que s'havia concertat fins aquest divendres. Tres dies la setmana, el camió de recollida de voluminosos passarà pels carrers a possibles abandonaments. La deixalleria fixa i les deixalleries mòbils no funcionaran durant aquests dies.

 Pel que fa a la neteja viària, l'anomenada brigada d'acció immediata, que treballa per netejar qualsevol incidència a la via pública, sortirà cada dia de la setmana, amb el vehicle habitual. El servei d'escombratge de la zona centre, que habitualment es presta 365 l'any, serà en dies alterns, per escombrar i buidar papereres, mentre que a la resta de la ciutat serà un cop la setmana. Els vehicles de neteja com escombradores, baldejadora, etc, estaran aturats aquests dies.  

 L'Ajuntament fa una crida a la responsabilitat també pel que fa a les qüestions de residus (baixar les escombraries al vespre, fer la separació de residus i dipositar cada fracció al seu contenidor) i neteja. També recorda la prohibició d'abandonar residus voluminosos al carrer.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: RECOLLIDA RESIDUS 
També et pot interessar:

Plantes seques per la calor
Súria participa en la Setmana dels Geoparcs Europeus
La Companyia Mimus presenta els espectacles Entre clavegueres i Poti Poti al Casino de Calaf
El Kursaal acollirà aquest dimecres la gala de presentació de la programació d’agost a desembre
El Cat Central Sub14 tanca una temporada brillant proclamant-se campió de la Copa Catalana d'Or B
El BAXI Manresa obre el mercat de fitxatges amb el base Lucas Beaufort
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa serà gratuïta per primera vegada
Òmnium Cultural i l'Ajuntament de Manresa s'emplacen a tancar files a favor del català


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]