Dilluns 23 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Manresa tanca la part de rotació els pàrquings municipals
L'Ajuntament de Manresa ha acordat el tancament, a partir d'aquest dimarts i mentre estiguin en vigor les mesures especials del coronavirus, de l'aparcament de rotació als pàrquings municipals (Quatre Cantons, Puigmercadal i Centre Històric). Pel que fa als mercats a l'aire lliure, es mantenen pel que fa a les parades de productes alimentaris, per a l'abastiment de la població.

SOCIETAT / Redacció  
17/03/2020 18:15
Participada Cursa de la Dona de Manresa, que ara es diu "Memorial Txell Fusté"
Empat sense gols però amb opcions clares del Manresa a L’Hospitalet
El CN Manresa perd contra el Dos Hermanas i complica les opcions d’ascens
Models per millorar la qualitat de l'aigua potable
Mentre durin les mesures especial per evitar la propagació del coronavirus, queda clausurat l'aparcament en rotació dels pàrquings municipals (Quatre Cantons, Puigmercadal i Centre Històric). Amb la mobilitat ja molt reduïda pel confinament massiu de la població, l'ús d'aquestes instal·lacions s'havia reduït molt els darrers dies. A més, les zones d'estacionament limitat en superfície (zona blava i taronja) són lliures, de manera que no es considera necessari mantenir l'aparcament en rotació als aparcaments municipals. Els usuaris que hi aparquin en qualsevol de les modalitats d'abonament els podran utilitzar amb normalitat.

D'altra banda, pel que fa als mercats a l'aire lliure, podran mantenir-se en funcionament pel que fa a les parades d'alimentació, per garantir l'abastiment a la ciutadania. Avui dimarts han funcionat les parades d'aliments del mercat de la Font dels Capellans. Hi ha hagut un nombre de només sis parades, que s'han disposat seguint les mesures de seguretat adients, amb la separació suficient entre elles.

Si no hi ha canvis, demà dimecres hi haurà mercat a la Font de les Oques, divendres a la Mion i dissabte a la plaça Major. La mesura es prenen compliment de la resolució de la Generalitat que indica que "respecte de les activitats relacionades amb els mercats d'abastament de productes frescos a l'aire lliure, mentre no hi hagi una indicació expressa que digui el contrari, cal que es garanteixi la seva continuïtat, amb el benentès que hauran de complir les mesures de distanciament social en relació amb els esdeveniments multitudinaris".



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Tirada social de pistola estàndard plus al Club Tir Precisió Manresa
El CN Manresa perd contra el Dos Hermanas i complica les opcions d’ascens
Nuria Tarragó , campiona catalana de Trail
Un regal de la natura
Empat sense gols però amb opcions clares del Manresa a L’Hospitalet
Sant Fruitós de Bages recupera el llegat de l’artista Coloma Medina
La 40a edició de les Jornades Lacetània s'obren amb una xerrada sobre consum sostenible
MoMa Espai Cultural organitza una jornada de portes obertes


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]