Dilluns 03 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El SIAD reforça el suport telefònic
El Consell Comarcal reforça el suport telefònic del Servei d’Informació i Atenció a la Dona (SIAD) per donar resposta a l’actual situació de confinament provocada pel coronavirus. L’atenció telefònica del SIAD s’adreça als professionals de Serveis Socials dels Ajuntaments i també a les dones usuàries que poden ser famílies monoparentals o persones grans que viuen soles, entre d’altres, a les quals se’ls ofereix el servei de contenció psicològica i d’assessorament legal.
MANRESA / Redacció  
01/04/2020 11:52
L’entorn del Monument a la Mineria s’omple en un emocionat homenatge a Pau Simon Garcia
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
Les professionals del SIAD resolen aquelles qüestions en què sigui necessari un suport i l’acompanyament psicològic o bé un assessorament legal. A través del telèfon es faciliten recomanacions sobre com afrontar una situació difícil per a tothom i, especialment, per a les persones en situació de vulnerabilitat que valoren positivament comptar amb aquesta atenció.
 
Situació difícil

Els períodes de quarantena solen ser una experiència que pot ocasionar sensacions, sentiments i emocions desagradables en les persones. El confinament comporta circumstàncies que provoquen la separació de persones estimades, pèrdues de llibertat, incertesa sobre l’estat de la pandèmia, etc. Degut a tot això poden aparèixer símptomes psicològics com estrès, baix estat d’ànim, irritabilitat, ira, esgotament emocional, ansietat, insomni, pensaments negatius, etc. Per a tots aquests motius i per donar resposta a la situació actual el SIAD reforça el servei telefònic.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

El 6è Torneig d’Escacs Actius Joaquim Català registra un increment de participació i un alt nivell
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Catalunya reforça les estratègies comunitàries per avançar cap a l'eliminació de les hepatitis víriques
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
El Voilà aterra a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música en directe
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
Impulsen una cursa antiracista a Solsona per combatre els discursos d’odi
Sense gols entre el CE Manresa i el Reus FC Reddis en el segon test de pretemporada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]