Dimarts 10 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós farà arribar una rosa i un conte a cada llar
Per tal que cap santfruitosenc es quedi sense un dels principals símbols de Sant Jordi, des de l’Ajuntament es farà arribar una rosa a totes les llars del municipi, un total de 3.500 unitats. En aquest mateix sentit, la residència per a la gent gran també rebrà un centre amb 30 roses i un pastís de Sant Jordi sense sucre per tal de poder celebrar aquesta Diada. Totes les roses seran subministrades per la floristeria Montse Sala i AMPANS i el pastís per Pastisseria Dani.
La cultura, els llibres i les roses arribaran a totes les cases

ST. FRUITÓS / Redacció  
17/04/2020 11:30
L'Ajuntament de Manresa posa en marxa el servei de lloguer de curta durada de bicicletes elèctriques
“Ha estat un goig poder viure la Festa de la Llum des de dins”
Serret, bronze sub23 a l'estatal de marxa atlètica
La Setmana de la Dona de Castellbell i el Vilar, un èxit de participació
El infants de Sant Fruitós de Bages no es quedaran enguany sense el seu conte. L’Ajuntament farà arribar a totes les cases amb nens i nenes de fins a 12 anys (nascuts entre el 2007 i el 2020) un exemplar, del conte que edita l’Ajuntament  “Sala i Ricardis a les pintures rupestres” amb text de Rosa Camprubí, il·lustracions de Galdric Sala i disseny de Pep Creus. Juntament amb el llibre s’entregarà un exemplar colorable de la peça per tal que els més petits i no tant petits puguin gaudir pintant-lo aquests dies de confinament. Aquest conte, que aquest Sant Jordi arriba al número 17 de la col·lecció, no es quedarà enguany tampoc sense presentació oficial.

El mateix dia de Sant Jordi, a les 6 de la tarda, es crearà un espai virtual on la narradora Maria Navarrete explicarà la història als assistents i comptarà també amb la presència dels autors de l’obra i de la directora de la Biblioteca Municipal. Properament s’informarà dels canals per tal d’accedir a aquesta presentació virtual que estarà limitada a 500 participants per qüestions tècniques.
 
La lectura però, no arribarà només als més petits de la casa, pel públic adult l’Ajuntament, de la mà de l’associació Brogit Difonem Cultura, farà arribar a totes les llars del municipi un número especial del setmanari local Monpeità que justament en aquesta edició arriba al seu exemplar 1.500. En aquesta revista, a banda de les informacions més destacades del municipi, també s’estan preparant algunes sorpreses per tal que aquesta edició sigui d’allò més especial.
 
Pels joves d’entre 13 i 18 anys (nascuts entre el 2001 i el 2006) s’ha convocat un concurs per premiar la seva creativitat en 5 categories diferenciades: dibuix, prosa, poesia, lletra original i lletra adaptada. Els primers 150 participants en aquesta proposta rebran un val de 20€ per a bescanviar per llibres a la llibreria Ferrer, del municipi. Posteriorment, les millors propostes seran exposades per tal que la ciutadania en pugui gaudir. Per tal de poder participar en aquesta iniciativa properament s’informarà de les bases del concurs i a través de quins canals es podran fer arribar les propostes.
 
Finalment, per aquells que tinguin ganes de potenciar la seva creativitat, s’ha preparat un tutorial per tal d’elaborar una rosa de paper, on s’explica pas a pas el procés d’una manera molt senzilla. Podeu elaborar aquesta manualitat seguint les pautes que trobareu en el següent enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=ivd35OwYI28.

L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages vol que aquest 23 d’abril el municipi visqui de ple la Diada de Sant Jordi malgrat el confinament. En aquest sentit el consistori fa una crida a la ciutadania a decorar les finestres i balcons amb dibuixos, senyeres, roses o qualsevol element relacionat amb aquesta data tan assenyalada per tal d’omplir de color el municipi i fer viure a la ciutadana l’esperit de Sant Jordi.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT JORDI 2020   CONFINAMENT  CONCURS LITERARI   
També et pot interessar:
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa posa en marxa el servei de lloguer de curta durada de bicicletes elèctriques
FOTOGRAFIA
“Ha estat un goig poder viure la Festa de la Llum des de dins”
ATLETISME
Serret, bronze sub23 a l'estatal de marxa atlètica

BAGES
La Setmana de la Dona de Castellbell i el Vilar, un èxit de participació
ANOIA
Es presenta a la ciutadania el projecte de la futura Residència
CULTURA
El Casino de Calaf concentra una setmana plena de cultura
Neteja i renovació d'instal·lacions i mobiliari a l'estació d'autobusos
Esquerra Republicana condemna l'atac vandàlic al local de Junts a Manresa
Centenars de persones participen en la 5a Caminada de la Dona
“Ha estat un goig poder viure la Festa de la Llum des de dins”
Docents d’UManresa poden optar per segon any a la convocatòria del Programa PIRE
La DO Pla de Bages participa en la jornada de dones del món del vi a Mallorca
El BAXI Manresa viatja a Turquia perseguint el somni europeu
L'Ajuntament de Manresa posa en marxa el servei de lloguer de curta durada de bicicletes elèctriques


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]