Dimarts 10 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Alumnes de l’Escola Montserrat d’FP creen una plataforma perquè les botigues puguin vendre on-line
Manresa Connecta s’emmarca en un programa més ampli perquè els alumnes de Màrqueting i publicitat consolidin la seva experiència professional a partir de projectes reals.
Manresa Connecta està pensat, especialment, per a aquells establiments que no disposaven de botiga on-line.

BAGES / Redacció  
30/04/2020 13:15
L'Ajuntament de Manresa farà enderrocar l'edifici del carrer Santa Llúcia 27
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
Digitalització dels dietaris històrics de la Biblioteca
Sentiment Casaments guanya per quart any, el premi Wedding Awards
Alumnes del cicle formatiu de Màrqueting i publicitat de l’Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet han posat en marxa la plataforma Manresa Connecta amb l’objectiu de donar servei als comerços que han hagut de tancar temporalment les seves portes a causa del Covid-19. Manresaconnecta.com és un portal on-line que agrupa diversos comerços del territori perquè hi puguin vendre els seus productes i reduir l’estoc acumulat.
 
Manresa Connecta està pensat, especialment, per a aquells establiments que no disposaven de botiga on-line. Segons els alumnes de Màrqueting i publicitat, “buscàvem una manera ràpida i eficaç perquè els comerços poguessin continuar venent”. A més de crear i gestionar el portal, els alumnes també ofereixen sessions de fotografia de producte per pujar a la pàgina web. Els diners que els alumnes ingressin per aquest servei aniran destinats al viatge de final de curs.
 
Es pot seguir @manresaconnecta a Instagram o contactar-hi a través de l’adreça de correu electrònic info@manresaconnecta.com
 
Manresa Connecta està inclòs dins el projecte “Provoca’ns” que s’està duent a terme aquest curs al cicle de Grau Superior de Màrqueting i publicitat de l’Escola Montserrat, que té per objectiu aconseguir que els alumnes treballin amb diferents projectes i clients reals i així puguin consolidar la seva experiència professional.
 
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESCOLA MONTSERRAT 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
L’Escola Montserrat consolida el Sopar de Cap d’Any en Companyia
ACTUALITAT
Només 3 dels 121 graduats a l’Escola Montserrat el curs 2023-2024 està buscant feina
ACTUALITAT
L'Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet es converteix en centre vinculat a la Universitat de Vic

ACTUALITAT
Jornada entre l’Escola Montserrat i una universitat marroquina
ACTUALITAT
El conegut actor Moha Amazian fa un taller al cicle d’Integració Social de l’Escola Montserrat
ACTUALITAT
L’Escola Montserrat organitza el segon Sopar de Cap d’Any
El carrer Guimerà amb tanques per les obres
Digitalització dels dietaris històrics de la Biblioteca
L'Ajuntament obre una enquesta per prioritzar les necessitats del Pla Municipal de Salut
Les biblioteques de Manresa impulsen un taller per fer memòria i recordar la ciutat d'abans
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
ERC Santpedor reclama a Jordi Soteras que renunciï a l’acta de regidor
Sentiment Casaments guanya per quart any, el premi Wedding Awards
La IX Nit de l'Esport i la Cultura posa en valor un any més el talent, la trajectòria i el compromís


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]