Divendres 24 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Més de 150 mitjans de proximitat de l’AMIC impulsen la campanya Sempre al costat del comerç amic
L’AMIC ajuda al comerç i serveis en el moment de la seva reobertura facilitant la contractació d’espais publicitaris.
La iniciativa consisteix en que els mitjans adherits faciliten importants descomptes als seus clients, a través de xecs regal.

ACTUALITAT / Redacció  
16/05/2020 13:54
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa
Des d’avui fins al 31 de juliol d’aquest any, més de 150 mitjans de proximitat associats a l’AMIC d’arreu del territori, inicien la campanya Sempre al costat del comerç amic, amb l’objectiu de donar un cop de mà als comerços i empreses de servei, en el moment de la seva reobertura, per ajudar-los a tenir el major nombre de clients possibles a la tornada i incrementar l’afluència de públic.

La campanya dissenyada per l’AMIC vincula mitjans i comerç de proximitat, ja que el dia a dia dels mitjans de proximitat és estar connectats amb el seu entorn més proper, comercial, social..., esdevenint uns canals de comunicació molt necessaris per als comerços i serveis.

És en aquest sentit, que la campanya pretén ser una eina que dinamitzi, arreu del territori i des de la proximitat, la reobertura de l’activitat econòmica després del confinament per la pandèmia del coronavirus.

La iniciativa consisteix en que els mitjans adherits faciliten importants descomptes als seus clients, a través de xecs regal, perquè aquests puguin accedir a espais publicitaris, i així, contribuir a la ràpida activació de consum en els seus establiments.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AMIC 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
L’AMIC i Ràdio Arrels presenten Escat Mèdia, la redacció transfronterera
ACTUALITAT
‘Pallars Digital’ guanya la categoria En Català del Premi Internacional AMIC Mitjans de Proximitat
ACTUALITAT
‘Greater Govanhill’ guanyador de la categoria Europa de la tercera edició del Premi Internacional AMIC

ACTUALITAT
‘Lookout Santa Cruz’ guanyador de la categoria Internacional de la tercera edició del Premi AMIC
ACTUALITAT
AMIC-Ficcions continua impulsant la creació literària juvenil arreu dels territoris de parla catalana
ACTUALITAT
AMIC-Nous Talents bat el rècord de participació i projectes presentats a la seva tercera edició
Buscant un refugi climàtic
Senyalització horitzontal per facilitar el trànsit en l'accés al barri de Salipota
Els impulsors de la planta de biometà de Sant Mateu de Bages creen una comissió
Catalunya afronta avui el dia amb el risc d'incendi forestal més elevat de tot l'estiu
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
La 24a Setmana de Jocs al Carrer torna a reivindicar el joc
Crida a la precaució pel màxim risc d'incendi forestal
Lluís Riera, nou entrenador assistent del Kids&Us Manresa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]