Dissabte 05 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Consell Comarcal del Bages obrirà l’1 de juny la convocatòria d’ajuts individuals per al menjador escolar del proper curs
Es prioritzarà la tramitació telemàtica i només en aquells casos que no sigui possible s’atendrà presencialment.
Aquest curs escolar 2019-2020 l’àrea d’Educació del Consell Comarcal del Bages gestiona un total de 3.393 beques de menjador escolar.

BAGES / Redacció  
25/05/2020 09:04
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
Els alumnes del Pla del Puig podran iniciar el curs amb el nou gimnàs i vestidors
El Consell Comarcal del Bages obre el proper 1 de juny la convocatòria d’ajuts individuals per al menjador escolar de cara al curs 2020-2021. L’actual situació d’emergència sanitària obliga a prioritzar les tramitacions telemàtiques, però en cas que no sigui possible les famílies podran recollir la documentació a partir d’aquest dilluns 25 de maig als diferents ajuntaments de la comarca, excepte a Manresa, que es podrà recollir a la seu del Consell Comarcal del Bages de 9 del matí a 2 del migdia. El termini per presentar la documentació de manera presencial serà de l’1 al 12 de juny.
 
A través d’internet
Les famílies que tinguin accés a internet es podran descarregar la sol·licitud a través de la pàgina web del Consell Comarcal del Bages, mentre que el termini per presentar tota la documentació telemàticament serà més ampli, concretament de l’1 al 14 de juny. A partir d’aquestes dates es podran continuar presentant sol·licituds, però no es podrà garantir que estiguin adjudicades abans de l’inic de curs.
 
Les sol·licituds que s’hagin de presentar presencialment, en cas que a partir de l’1 de juny la Catalunya Central entri en la fase 2 del desconfinament, es faran a través de les escoles. Si els centres educatius no poguessin obrir aquest procés de recollida es faria a través dels ajuntaments, excepte a la ciutat de Manresa, on el Consell Comarcal es desplaçaria a l’exterior de les escoles per fer la recollida de sol·licituds i evitar les aglomeracions.
 
Aquest curs escolar 2019-2020 l’àrea d’Educació del Consell Comarcal del Bages gestiona un total de 3.393 beques de menjador escolar, el 90% de les quals cobreixen la meitat del cost del servei. A conseqüència de la crisi sanitària de la COVID-19 els ajuts es mantenen a través de les recàrregues quinzenals de les targetes menjador distribuïdes a les famílies mentre les escoles continuen tancades.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

La plaça Bages de Manresa
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Com vestir l’habitació dels nens en la recta final de l’estiu
El 32è 3x3 de Solsona omple la plaça del Camp de bàsquet
Tornar a l’escola: nous reptes, noves il·lusions
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
L'Ajuntament de Manresa continua els treballs d'asfaltatge als carrers Trieta i Dibuixant Vilanova
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]