Dilluns 07 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El CIO programa per als mesos de juny i juliol tres accions més de formació on-line
El Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació (CIO) de l’Ajuntament de Manresa impulsa la formació on-line arran de la crisi de la Covid-19. Ja s’han realitzat dos tallers a través d’una plataforma virtual i ara se’n programen tres més. L’objectiu és facilitar que les persones demandants d’ocupació puguin continuar formant-se i actualitzant els seus coneixements.
El CIO programa per als mesos de juny i juliol tres accions més de formació on-line.

MANRESA / Redacció  
28/05/2020 13:22
El Kids&Us Manresa continua agafant ritme a Sant Julià
El CE Manresa s'exhibeix amb una remuntada espectacular sota la pluja davant el CD Arnedo (1-4)
40ºC al Bages a ple setembre
Pescadors omplen el Parc de l'Agulla de Manresa
El Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació (CIO) de l’Ajuntament de Manresa programa per als mesos de juny i juliol tres accions més de formació on-line adreçades a persones que busquen feina. Des que es va decretar l’estat d’alarma, ja s’han realitzat amb èxit dos tallers a través de la plataforma Zoom amb l’objectiu que les persones demandants d’ocupació puguin continuar formant-se i actualitzant els seus coneixements tot i la crisi de la Covid-19.

Els tres nous tallers, que també es faran a través de la plataforma Zoom, s’iniciaran aquest mes de juny. El primer és “Utilització del smartphone en la recerca de feina” (dies 1, 3 i 5 de juny) i aportarà eines per millorar els resultats en els processos de recerca de feina, focalitzant en aspectes com ara la cerca d’informació vàlida per a cada candidat, la presentació de candidatures o els tipus de perfils que es poden realitzar.

El segon taller és “Com vendre la teva candidatura a través de l’elevator pitch” (dies 9 i 11 de juny) i mostrarà com introduir la tècnica del discurs de l’ascensor als currículums, estructurant una presentació breu de la trajectòria professional, treballant l’objectiu laboral i identificant els punts de valor per aconseguir que la candidatura sigui més atractiva.

El tercer taller és “Prepara’t per l’ACTIC II” (dies 29 de juny i 1, 3, 6, 8, 10, 13, 15 i 17 de juliol). Es treballarà la preparació dels diferents àmbits i àrees per superar la prova ACTIC II, com ara el tractament de la informació gràfica, de la informació sonora, de la imatge en moviment i de les dades.

L’ACTIC (Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació) és la certificació acreditativa de la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) que les persones despleguen en situacions reals per assolir objectius determinats amb eficàcia i eficiència.

Les formacions formen part del  Recull d’Activitats per Persones i Empreses de la Diputació de Barcelona i van adreçades prioritàriament a persones en recerca de feina i en situació d'atur.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA   CIO 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa continua agafant ritme a Sant Julià
MANRESA
Pescadors omplen el Parc de l'Agulla de Manresa
FUTBOL
Bon partit del Covisa Manresa en el tercer partit de pretemporada

ACTUALITAT
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB
CIRC
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
BÀSQUET
Victòria davant l'Asisa Joventut
Bon partit del Covisa Manresa en el tercer partit de pretemporada
El CE Manresa s'exhibeix amb una remuntada espectacular sota la pluja davant el CD Arnedo (1-4)
Un gran ventilador al teatre Conservatori
La carrabina i pistola aire protagonistes al Club Tir Precisió Manresa
El Kids&Us Manresa continua agafant ritme a Sant Julià
L'Estany, Diada amb Mercat, Concert i Ball
40ºC al Bages a ple setembre
Pescadors omplen el Parc de l'Agulla de Manresa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]