Dijous 01 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Ferran Costa és presentat com a nou director esportiu del Manresa
La Junta gestora del Centre d’Esports Manresa va presentar ahir Ferran Costa com a nou director esportiu del club, assumint els rols d'entrenador del primer equip i director esportiu del club.
La presentació va tenir lloc a la terrassa de l'Abat.

Redacció  
27/05/2020 12:55
El Kids&Us planta cara a Salònica
Manresa obre les inscripcions per participar a la Cavalcada de Reis 2027
El Servei Territorial de Cirurgia d’Althaia consolida el model de treball
Tres places per a Tresoreria, equipaments culturals i Escola de Música
Nascut a Castelldefels però molt arrelat a Manresa, Ferran Costa engega aquesta nova etapa amb optimisme, malgrat l’actual situació que travessa la competició. “Es tracta d’un projecte engrescador. Sabem de la complexitat del moment però tenim per endavant un camí il·lusionant en un club històric i centenari”.
 
Respecte el seu mètode, Costa va parlar de “treball, constància i perseverança” i de dirigir un projecte amb una “línia clara i conjunta entre el primer equip i el futbol base”, que “ens representi a tots” amb un estructura “seriosa i professional”.
 
En l’apartat d’altes i baixes va aclarir és un projecte “de realitat”, referint-se a l’actual situació que vull el club, en junta gestora des del febrer, i que l’aposta per jugadors joves i de la casa que, malgrat els pugui faltar experiència per una categoria com tercera divisió, són interessants perquè “han fet un recorregut” per diferents lligues. De la mateixa manera el club està treballant per retenir jugadors més experimentats com el capità Sergi Solernou o el central Moha i segueix treballant per a la incorporació d’algun jugador més d’aquest perfil.
 
Referint-se al futbol base, “el nostre desig és que els equips siguin competitius i que els nois tinguin una evolució. Que gaudeixin i que sentin el club com seu”. Finalment Costa va definir el seu estil de joc com un equip que sigui “honest, treballador i orgullós, format amb jugadors que vulguin formar-hi part. Un equip constant, disciplinat, dinàmic i competitiu”.
 
Per la seva banda, l’actual presidenta de la junta gestora del club, Ruth Guerrero, va mostrar-se molt satisfeta per la incorporació de Ferran Costa aclarint que amb tota la situació que s’ha generat arran del Covid-19 i la paralització de les competicions i l’activitat normal dels clubs esportius, el CEM necessitava “una estructura esportiva”. El club està a l’espera que des de l’administració es doni autorització per poder celebrar una Assemblea en la que iniciar un procés electoral. Guerrero també es va referir a les gestions que està duent a terme la junta gestora per elaborar un full de ruta per al club en clau de “sostenibilitat”.  En aquest sentit, s’ha fet públic un primer projecte per a la temporada 2020-2021 basat en conceptes com il·lusió, orgull i pertinença, mètode i organització i l’esmentada sostenibilitat econòmica.


 
El futur de les competicions és incert. Des de la FCF s’està començant a parlar de la possibilitat de fer una tercera divisió amb dos grups, amb la meitat d’equips.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CEM   FERRAN COSA 
També et pot interessar:
FUTBOL
Càstig cruel per a un CE Manresa infinitament superior davant la UD Logroñés Promesas
FUTBOL
El Manresa perd a Tudela (2-1) després d’intentar la remuntada fins al final
FUTBOL
El Manresa continua imparable i derrota la Peña Sport 2-0

LA FOTO DEL DIA
El Centre d'Esports Manresa segueix amb un bon inici de temporada
FUTBOL
El CE Manresa s'exhibeix amb una remuntada espectacular sota la pluja davant el CD Arnedo (1-4)
FUTBOL
El CE Manresa mostra una bona imatge davant un exigent test de pretemporada davant l'Atlètic Lleida
El Kids&Us planta cara a Salònica
El carrer Guimerà moll de la pluja
Una trentena d’empreses participen en el tercer esmorzar empresarial de l’any
L'Ajuntament explicarà les ajudes del Pla de Barris per rehabilitar habitatges
La Festa de les Persones Grans de dissabte es trasllada a l'Anònima
Manresa homenatja l'artista Ferran Costa Duran amb una exposició participativa
Manresa obre les inscripcions per participar a la Cavalcada de Reis 2027
El Servei Territorial de Cirurgia d’Althaia consolida el model de treball


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]