Dimecres 21 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Grup d’Advocats Joves de Manresa organitza una formació sobre les novetats en Dret de Família per efecte del Covid-19
El proper dia 1 de juny de 19:00 a 20:15 hores el GAJ Manresa realitzarà un webinar sobre “les qüestions controvertides en dret de família en temps de Covid. Nous procediments derivats de l’estat d’alarma”.
Aquesta formació serà impartida per l’advocada i mediadora especialista en Dret de Família, Sra. Sonia Alvarez Gómez, socia directora de LexBcn Abogados.

MANRESA / Redacció  
01/06/2020 16:37
El Kids&Us signa una gran nit europea al Nou Congost
Manresa es prepara per viure una nova festa de l'atletisme amb la 21a Cursa Urbana
Sant Fruitós de Bages posa en marxa SFB Mobilitat
El CFP convoca una nova jornada d’exàmens
El Grup d’Advocats Joves de Manresa considera important oferir formació continua als seus agrupats en aquelles matèries d’actualitat, per tal de donar solució a les necessitats de la ciutadania i per generar un espai de debat i reflexió jurídica a la ciutat. Per això, s’analitzarà amb deteniment el nou procediment especial i sumari establert el passat 28 d’abril de 2020 al Real Decret-Llei 16/2020, com a mesura processal per resoldre els conflictes derivats del Covid-19.

La finalitat d’aquest procediment és donar resposta a les pretensions relatives al restabliment de l’equilibri del dret de visites o custòdia compartida, les que tinguin per objecte sol·licitar la revisió de mesures definitives sobre càrregues del matrimoni i l’establiment o revisió de la obligació de prestar aliments quan hagin variat les circumstàncies econòmiques com a conseqüència de la crisis sanitària.

Aquesta formació serà impartida per l’advocada i mediadora especialista en Dret de Família, Sra. Sonia Alvarez Gómez, socia directora de LexBcn Abogados. La jornada serà oberta a tothom i es podrà seguir per videoconferència, prèvia inscripció gratuïta, enviant un correu electrònic a grupadvocatsjoves@icam.net.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ADVOCATS JOVES DE MANRESA 
També et pot interessar:

Una Manresa desconeguda de cine
La regidoria de Cultura de Solsona convoca el 24è Concurs de postals de Nadal
Què hi ha darrere d'un aliment ecològic?
Nous treballs per millorar la seguretat viària al polígon industrial de Bufalvent
Magalí Sare i el cor de cambra ARSinNOVA porten divendres al Kursaal 'Descasada'
Manresa es prepara per viure una nova festa de l'atletisme amb la 21a Cursa Urbana
Manresa dona la benvinguda als nous estudiants universitaris
El 25 de novembre es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]