Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Compromís per homogeneïtzar criteris per al teletreball, la conciliació i el suport
Les entitats municipalistes Associació Catalana de Municipis i la Federació de Municipis de Catalunya s’han reunit aquest dijous al matí amb representants dels sindicats de CCOO i UGT. Es tractava de la primera reunió entre entitats municipalistes i sindicats en aquest nou mandat i ha servit per abordar la necessitat de consensuar recomanacions i criteris unitaris per actuar en l’àmbit social i laboral en la desescalada de la crisi de la Covid-19.
Sindicats i entitats municipalistes s’han emplaçat a mantenir una línia de treball conjunta.

SOCIETAT / Redacció  
31/05/2020 22:30
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
La reunió, realitzada per videoconferència, ha servit per sentar les bases per poder el·laborar un acord marc que abordi les recomanacions i criteris homogenis d’actuació en la desescalada basada en tres àmbits: el teletreball, la conciliació laboral i l’atenció de les persones vulnerables.

A la trobada també s’ha abordat la necessitat que els ajuntaments vetllin per la salut i el benestar dels seus treballadors i que la reincorporació total als llocs de treball només s’ha de poder fer garantint les mesures de seguretat pertinents. Al mateix temps, s’ha destacat el reconeixement als serveis sanitaris públics, als equips d’emergències i a tot el voluntariat qui s’ha bolcat per ajudar en aquests mesos de confinament.

Sindicats i entitats municipalistes s’han emplaçat a mantenir una línia de treball conjunta que vagi més enllà del post-Covid19 i que integri ja mesures per regular el teletreball quotidià.

Finalment, municipalisme i sindicats han volgut fer un reconeixement explícit a la tasca dels servidors públics locals, que han permès mitigar en gran part, els efectes de la crisi sanitària, social i econòmica derivada de la pandèmia.

A la reunió hi ha participat el president i la secretària general de l’ACM, Lluís Soler i Joana Ortega, respectivament, la presidenta i secretari general de la FMC, Olga Arnau i Magí Rovira, el secretari general de CCOO de la FSC de Catalunya, Manuel Fages, el coordinador del sector d’administració local de CCOO, Enric Quílez, i per part d’UGT el secretari d’administració local de FeSP, José Antonio Fernández.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: UGT   CCOO 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
CCOO reclama el compromís ferm per a una nova residència
ACTUALITAT
Presentació del llibre de Miguel Pajares “Bla-bla-bla. El mite del capitalisme ecològic” a Manresa
MANRESA
Protesta a Correus per reclamar més personal

Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]