Dijous 26 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Personatges coneguts promocionaran el Bages
El basquetbolista Rafa Martínez, el cineasta David Victori o la periodista Núria Bacardit són alguns dels famosos locals que recomanaran el seu lloc preferit de la comarca.
La periodista manresana Núria Bacardit.

BAGES / Redacció  
04/06/2020 16:38
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Amb l’objectiu d’atraure visitants de cara a la propera temporada d’estiu, Bages Turisme llançarà aquesta setmana una campanya que compta amb el suport de diferents personatges coneguts de la comarca. El basquetbolista Rafa Martínez, el cineasta David Victori, els músics Natxo Tarrés i Ferran Gallart, la periodista Núria Bacardit, el patinador Pere Marsinyach i la bloguera gastronòmica Olga Vila són les cares conegudes que recomanaran el seu lloc preferit del Bages.
 
La campanya porta per títol “Secrets del Bages” i s’estructura en diferents vídeos en què cadascun d’aquests personatges explica quin és el seu lloc secret de la comarca. Els vídeos es podran veure a les xarxes socials de Bages Turisme (Facebook, Twitter i Instagram). El llançament serà aquest dijous 4 de juny amb el primer vídeo conjunt de tots els col·laboradors. Posteriorment, s’aniran publicant els vídeos individuals de cadascun d’ells.
 
El casc antic de Santpedor, La Sèquia, la muntanya de Montserrat o Cardona són alguns dels llocs que apareixen a les recomanacions d’aquestes persones. La campanya s’ha plantejat com una acció per impulsar el turisme al Bages aquesta temporada d’estiu. Com explica el conseller comarcal de Turisme, Agustí Comas, “des que va començar el confinament, Bages Turisme treballa intensament per donar suport a les empreses del sector i ajudar-les a superar la crisi provocada per la Covid19”. Un dels aspectes en els quals es vol incidir és en posicionar el territori com a destinació segura i de confiança, lluny de les aglomeracions i amb una bona oferta de turisme de natura i aire lliure. Per a Comas, aquesta campanya que té com a protagonistes personatges coneguts “contribueix a generar aquesta confiança cap a la nostra comarca i a incentivar que persones de fora vinguin a visitar-nos”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAGES TURISME 
També et pot interessar:
BAGES
La Jornada del Sector Turístic del Bages reconeix set nous establiments
BAGES
La col manresana a taula: Santpedor acull el Sopar de la Col el 12 de març
BAGES
El Bages impulsa el turisme accessible amb una sortida adaptada a les tines de la Vall del Flequer

BAGES
Bages Turisme organitza un famtrip
BAGES
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca
LA FOTO DEL DIA
El Poble Vell de Súria conserva tot l’encant medieval
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]