Dilluns 20 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Finalitzen les obres de millora dels polígons Riu d’Or, Casa Nova i Sant Isidre
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages, amb el suport de la Diputació de Barcelona, ha finalitzat les obres de millora incloses en el Pla de Modernització de Parcs d’Activitat Empresarial.
El cost total dels projectes de millora ha estat de 961.556,62 euros.

ST. FRUITÓS / Redacció  
11/06/2020 11:42
En marxa un dispositiu especial a l'OAC per al procés de regularització de persones migrades
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
Les intervencions, que s’han realitzat als polígons Riu D’Or, Casa Nova i Sant Isidre han consistit en l’adequació i millora de les instal·lacions declavegueram, la instal·lació d’estacions de recàrrega ràpida per a vehicleselèctrics, la reordenació de la senyalitzacióviària i la recuperació del Camí Ral, creant un accés de vianants a peu i amb bicicleta des del nucli del municipi fins al polígon.
 
El cost total d’aquests projectes de millora ha estat de 961.556,62 euros, dels quals 671.556,62 euros han estat aportats per la Diputació (69,84%) i la resta per l’Ajuntament (290.000,00 euros, 30,16%).
 
Aquestes millores tindran impacte a les 144 empreses d’aquests polígons, que ocupen un total de 1.175 treballadors.
 
Recordem que aquestes millores permetran assegurar que elsserveis bàsics funcionin correctament i milloren serveis per afavorir el creixement de les empreses i la seva competitivitat. Les actuacions executades també incorporen millores eficiència energètica i també aposten per la igualtat d’oportunitats afavorint l’accés i l’aparcament a les persones amb dificultat demobilitat.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Arriba la 32a edició del Festival Internacional de Música Clàssica
ST. FRUITÓS
El CineXic de maig porta a Sant Fruitós de Bages “Ernest i Celestine, contes de primavera”
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós organitza una nova jornada de neteja de l'entorn en el marc del European Clean Up Day

ST. FRUITÓS
El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva
BAGES
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages realitza la primera batuda de recollida de mostres d’ADN caní
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
La closca d'un caragol
L'atletisme ven Manresa arreu
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
Revoltes de la terra sacseja el Bages i posa en escac ICL
En marxa un dispositiu especial a l'OAC per al procés de regularització de persones migrades
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]