Diumenge 04 de juny de 2023
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Món Sant Benet reobrirà les seves portes a partir del 17 de juliol
S'aplicaran totes les mesures sanitàries perquè es pugui gaudir de l'experiència amb tota tranquil·litat.
Mon Sant Benet.

BAGES / Redacció  
17/06/2020 20:16
L'Ajuntament de Manresa publica la Guia d'Activitats d'Estiu per als infants, adolescents i joves
Althaia dona la benvinguda a una nova promoció de residents d’Oftalmologia i Aparell Digestiu
Detenen dues persones per cultivar 798 plantes de marihuana a Rajadell
Dan Clotet Mas 8è classificat al Campionat Suís d’escacs Sub-16
Món Sant Benet, equipament gestionat per la Fundació Catalunya La Pedrera, reobrirà de nou les seves portes el divendres 17 de juliol per rebre els visitants interessats en conèixer el patrimoni natural i cultural de Catalunya. Tant l'hotel Món, de 4*sup, com les visites al monestir medieval o la resta d'activitats s'estan posant a punt per rebre de nou als visitants amb totes les garanties perquè l'important només sigui gaudir de l'experiència.

I és que la reobertura es farà prenent totes les mesures de seguretat necessàries, fins i tot més enllà del que marca la normativa, per garantir una experiència amb tota tranquil·litat. Així, s'han previst la majoria de les activitats a l'aire lliure, també es reduirà l'aforament per assegurar la distància necessària entre els visitants i s'han instal·lat mampares de separació en els llocs necessaris dels espais interiors. També es prendrà la temperatura a tot el personal i els visitants, serà obligatori l'ús de mascaretes, hi haurà dispensadors de gel, i s'ha previst incrementar la freqüència de neteja de tots els espais.

Aquestes mesures s'han pres seguint les indicacions dels experts i les autoritats competents, implementant els corresponents protocols i assegurant que, d'aquesta manera, el més important segueixi sent gaudir de l'experiència única de visitar o d'allotjar-se a Món Sant Benet.

Novetats a les visites i activitats: la natura i els productes del territori, protagonistes

Amb la reobertura, les visites a Món Sant Benet inclouran novetats per fer-les encara més atractives per al públic local, tant per a les famílies com per a adults. Es presentaran noves experiències vinculades als productes del territori, com tastos de vins de la comarca o de productes de temporada. El monestir medieval de Sant Benet també oferirà una visita nocturna que culminarà amb una copa de cava en un entorn únic carregat d'història.

Pensant amb el públic familiar, també s'oferiran tallers per acostar a la canalla a la diversitat natural de la zona, a l'art o als productes de la terra.

En el cas de l'hotel Món, s'ha previst habilitar més espais oberts per gaudir de l'aire lliure i l'entorn, i fins i tot el restaurant de l'hotel oferirà un servei de pícnic de màxima qualitat perquè els visitants puguin fer un àpat a qualsevol dels jardins o dels racons naturals que hi ha a tot Món Sant Benet.

 El restaurant Món serà el primer dels tres restaurants del complex que obrirà les seves portes, i de manera excepcional oferirà dins la seva carta alguns dels plats més destacats del restaurant L'Ó, que té una estrella Michelin. Una bona oportunitat per gaudir d'uns àpats excepcionals ja que, de fet, serà el mateix equip qui s'encarregarà d'oferir el millor servei en aquest període de reobertura.

Les instal·lacions de Món Sant Benet també estan a punt per rebre la celebració de congressos i de casaments, alguns dels quals es van haver de cancel·lar a causa del confinament i s'han reprogramat.

Flexibilitat en les compres i reserves d'estades

Per garantir la màxima tranquil·litat a l'hora de programar una visita, una activitat o una estada a Món Sant Benet, es donarà la màxima flexibilitat. Si per la raó que sigui el visitant decideix canviar la data de la visita, des de la Fundació Catalunya La Pedrera es donaran les màximes facilitats per gestionar aquest canvi. I si finalment la visita o l'estada no es pot fer, es tornarà l'import de l'entrada. De la mateixa manera, la reserva per a una estada es podrà modificar sense problemes contactant directament amb l'hotel.

La Fundació Catalunya La Pedrera

A partir del 17 de juliol també reobren altres equipaments que la Fundació Catalunya La Pedrera té arreu del territori català, com ara MónNatura Pirineus, MónNatura Delta i el congost de Mont-rebei.

Totes les mesures adoptades de cara a la reobertura d'aquests equipaments demostren, un cop més, que la Fundació Catalunya La Pedrera està més compromesa que mai amb les persones. Les visites a l'edifici fan possible que més de 500.000 persones es beneficiïn cada any dels projectes socials, educatius, culturals i ambientals que porta a terme la Fundació.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MÓN SANT BENET 
També et pot interessar:
CULTURA
Joan Dausà, Blaumut i Suu, a la 2a edició de l’ÓH Festival
LES PROPOSTES D'OCI
Torna l'Operació Pasqua a Món Sant Benet
LES PROPOSTES D'OCI
Món Sant Benet recupera el seu Pessebre Vivent

ACTUALITAT
El restaurant L’Ó de Món Sant Benet revalida per 10è any consecutiu la seva estrella Michelin
CATALUNYA CENTRAL
Els arquitectes de les comarques centrals es trobaran al Bages
ACTUALITAT
Món Sant Benet convida a espantar fantasmes trapelles
Decoració al carrer del Born
Subvencionaran amb 150.000 euros una vintena de projectes d'educació ambiental
Protecció Civil activa l'alerta del pla l'INUNCAT per precipitacions intenses
Un equip de sèniors d'UManresa guanya la lliga de debat de la Xarxa Vives d'Universitats
L'Ajuntament de Manresa publica la Guia d'Activitats d'Estiu per als infants, adolescents i joves
Althaia dona la benvinguda a una nova promoció de residents d’Oftalmologia i Aparell Digestiu
Detenen dues persones per cultivar 798 plantes de marihuana a Rajadell
Dan Clotet Mas 8è classificat al Campionat Suís d’escacs Sub-16


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]