Dilluns 27 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els cellers de la DO Pla de Bages i Manresa Turisme ofereixen visites a preus populars
Des de dilluns, es poden seguir diversos tastos on-line a través de les xarxes socials de Facebook, Instagram i Twitter (@firaviba) i també a través de la web. I aquest cap de setmana tindran lloc les activitats presencials, amb visites a 12 cellers de la DO Pla de Bages i visites guiades a Manresa en clau de vi.
A peu de vinya, un tast.

ACTUALITAT / Redacció  
17/06/2020 20:20
El Govern dissenya un dispositiu i impulsa un programa d'actuacions amb motiu de l'eclipsi solar
Destacada actuació manresana en el Campionat d'Espanya Absolut Malaga
El Kids&Us Manresa fitxa Colby Jones
Oriol Marsinyach, màxim anotador del Campionat del Mon de Rugbi Sub-20
Els cellers que es podran visitar són: Abadal i les Acàcies, a Avinyó; Oller del Mas, Collbaix–Celler el Molí i Fargas-Fargas, a Manresa; Solergibert, Celler Cooperatiu d’Artés i Caves Gibert, a Artés; el Celler Sanmartí, a Sallent; el Celler Colltor, a Santa Maria d’Oló; el Celler Grau i Grau, a Castellfollit del Boix; i el Celler del Mas de Sant Iscle, a Sant Fruitós de Bages.

Les visites s’han adaptat prenent totes les mesures de seguretat necessàries atenent a l’actual situació. Per aquest motiu, es faran en grups reduïts de màxim 10 persones, seran de curta durada (45 minuts) i es prioritzarà l’estada es espais oberts. Es necessària la reserva prèvia. 

El preu de les visites és de 5 euros per als adults i de 2 euros per als infants i joves entre 5 i 17 anys. Els horaris són diferents per cada celler. Hi ha hores d’inici a les 10 h 11 h, 12 h i 13 h. A través de la pàgina web firaviba.cat es poden consultar els horaris i fer les reserves.

D’aquesta manera es reprèn l’activitat d’enoturisme als cellers de la DO Pla de Bages, que ja estan preparant una oferta en diferents modalitats de visites per aquest estiu.

Pel que fa a les visites a Manresa, Manresa Turisme ofereix un recorregut guiat —també de curta durada— per redescobrir els espais més emblemàtics de la ciutat en clau de vi. Sota el títol ‘Redescoberta de Manresa’, la visita és gratuïta per a tot el personal de serveis essencials —caldrà acreditar-ho en el moment de la visita. El preu general per adults és de 4 euros i la tarifa reduïda per a jubilats i infants i joves de 8 a 16 anys és de 3,2 euros. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CELLERS DO PLA DE BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
La DO Pla de Bages organitza tastos en línia

El Govern dissenya un dispositiu i impulsa un programa d'actuacions amb motiu de l'eclipsi solar
Catalunya recupera el potencial productiu de la poma, mentre que la calor redueix la collita de pera
L’Aula d’Arts Escèniques del teatre Kursaal obre inscripcions del curs 2026-27
Desactivat l'Alerta del Pla INUNCAT un cop finalitzat l'episodi de pluges
Tirada de pistola i fusell avantcàrrega al Club Tir Precisió Manresa
Destacada actuació manresana en el Campionat d'Espanya Absolut Malaga
S'obren les inscripcions del taller de cant coral "Cançons de tots els temps" pel curs 2026-2027
Salut finança 21 projectes d'atenció primària per impulsar la salut comunitària a tot Catalunya


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]