Dimarts 28 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els cellers de la DO Pla de Bages i Manresa Turisme ofereixen visites a preus populars
Des de dilluns, es poden seguir diversos tastos on-line a través de les xarxes socials de Facebook, Instagram i Twitter (@firaviba) i també a través de la web. I aquest cap de setmana tindran lloc les activitats presencials, amb visites a 12 cellers de la DO Pla de Bages i visites guiades a Manresa en clau de vi.
A peu de vinya, un tast.

ACTUALITAT / Redacció  
17/06/2020 20:20
El Conservatori de Música acollirà el concert familiar i participatiu 'El Cavaller del Bosc'
Manresa Il·lumina, finalista als Premis BBVA a la Sostenibilitat Empresarial
Robòtica i conscienciació climàtica a la Setmana de la Ciència 2025
Prop de 400 participants al 7è Congrés de Conducta Althaia i AMPANS
Els cellers que es podran visitar són: Abadal i les Acàcies, a Avinyó; Oller del Mas, Collbaix–Celler el Molí i Fargas-Fargas, a Manresa; Solergibert, Celler Cooperatiu d’Artés i Caves Gibert, a Artés; el Celler Sanmartí, a Sallent; el Celler Colltor, a Santa Maria d’Oló; el Celler Grau i Grau, a Castellfollit del Boix; i el Celler del Mas de Sant Iscle, a Sant Fruitós de Bages.

Les visites s’han adaptat prenent totes les mesures de seguretat necessàries atenent a l’actual situació. Per aquest motiu, es faran en grups reduïts de màxim 10 persones, seran de curta durada (45 minuts) i es prioritzarà l’estada es espais oberts. Es necessària la reserva prèvia. 

El preu de les visites és de 5 euros per als adults i de 2 euros per als infants i joves entre 5 i 17 anys. Els horaris són diferents per cada celler. Hi ha hores d’inici a les 10 h 11 h, 12 h i 13 h. A través de la pàgina web firaviba.cat es poden consultar els horaris i fer les reserves.

D’aquesta manera es reprèn l’activitat d’enoturisme als cellers de la DO Pla de Bages, que ja estan preparant una oferta en diferents modalitats de visites per aquest estiu.

Pel que fa a les visites a Manresa, Manresa Turisme ofereix un recorregut guiat —també de curta durada— per redescobrir els espais més emblemàtics de la ciutat en clau de vi. Sota el títol ‘Redescoberta de Manresa’, la visita és gratuïta per a tot el personal de serveis essencials —caldrà acreditar-ho en el moment de la visita. El preu general per adults és de 4 euros i la tarifa reduïda per a jubilats i infants i joves de 8 a 16 anys és de 3,2 euros. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CELLERS DO PLA DE BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
La DO Pla de Bages organitza tastos en línia

El Cap Bages, il·luminat al vespre
El Casino de Calaf acull el concert “El segon de Rakhmàninov” amb l’orquestra Arts Simfònica Jove
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet incorpora set nous agents a la Policia Local
Funció de l’espectacle Maure el dinosaure de la Companyia Teatre Nu
UManresa arriba als 2.620 estudiants en titulacions oficials
Els usuaris de la residència visiten el Museu de la Memòria de la Vinya i el Vi
El Conservatori de Música acollirà el concert familiar i participatiu 'El Cavaller del Bosc'
Manresa Il·lumina, finalista als Premis BBVA a la Sostenibilitat Empresarial


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]