Dissabte 05 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

S'incrementa el servei de bus urbà recuperant el 100%
A banda de l’ús obligatori de mascaretes al transport públic i de les neteges diàries, s’han instal·lat als busos unes mampares de protecció als conductors per incrementar la seguretat, també s’han instal·lat dispensadors de gel per tal de poder-se netejar les mans a l’entrar o sortir del bus.
Un bus de Manresa.

MANRESA / Redacció  
20/06/2020 12:01
Els jocs omplen de vida les places de Manresa
Segona fase dels treballs d'asfaltatge al carrer Josep Guitart, al barri de la Balconada
Preparatius d’una exposició extraordinària de pintures
MoMa Espai Cultural arrenca el nou curs
El servei serà el de no lectius, servei habitual en els mesos d’estiu, adequant-se així a la demanda en època no escolar. En aquests moments, l’augment progressiu de la mobilitat i dels usuaris fa necessari incrementar el servei per tal de poder absorbir la demanda i facilitar, alhora, l’ús del transport públic per moure’s per la ciutat.

Així, la línia 1 (que dona cobertura als barris de la Balconada, Cal Gravat, Sagrada Família) oferirà freqüències d’entre 15 i 20 minuts durant tot el dia. La línia 2 (La Parada) oferirà freqüències de 20 minuts i la línia 8 (Perimetral) s’incrementa fins a freqüències de 15 a 20 minuts durant tot el dia.

Les línies 3, 4 i 5 (Mion- Plaça Catalunya,  Font- Valldaura i zona del Congost, Sant Pau-Viladordis - Guix-Pujada Roja) tindran freqüències de 30, 20 i 60 minuts respectivament, recuperant també el servei ofert els dies no lectius.

Pel que fa als festius, es recupera tot el servei, tant de les línies 6 i 7, que connecten la majoria de barris de la ciutat amb el centre, com de la línia L8, que fa un recorregut perimetral, unint les principals estacions de la ciutat.

L’Ajuntament de Manresa informarà dels nous horaris a totes les parades de bus urbà de la ciutat, així com a l’interior dels busos i als panells electrònics, situats a les principals parades. També es pot utilitzar l’app per a saber el temps de pas real del bus per cada parada.

Novetats

  Coincidint amb la recuperació del 100% del servei, el conductor ja podrà vendre de nou bitllets senzills, per qui no porti targeta multiviatge, tot i que es recomana el seu ús ja que surt molt més econòmic. També el conductor podrà bescanvis de les targetes T-mes que s’hagin caducat durant els dies de confinament, o altres targetes que s’hagin malmès.

Campanya de recuperació de confiança en el transport públic: a banda de l’ús obligatori de mascaretes al transport públic i de les neteges diàries, s’han instal·lat unes mampares de protecció als conductors per incrementar la seguretat, també s’han instal·lat dispensadors de gel per tal de poder-se netejar les mans a l’entrar o sortir del bus.

Campanya de comunicació  amb vinils als busos i principals marquesines de la ciutat per tal de promocionar l’ús del transport públic per moure’s per la ciutat, amb l’eslògan: “Estem preparats per reprendre el viatge junts: a Manresa mou-te de forma sostenible i segura en bus”. Amb aquesta imatge es vol recuperar la confiança dels usuaris en el servei, així com recordar les tarifes existents dels títols multiviatge, amb la T- 10 cada viatge surt per 0,91 € i amb la T-mes pots fer viatges il·limitats durant un mes per 1 € al dia.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BUS MANRESA  
També et pot interessar:
MANRESA
El bus de Manresa ampliarà l'horari per Festa Major i s'habilitarà un servei per al Castell de Focs
LA FOTO DEL DIA
Tot a punt per la nova línia de bus del centre històric
LA FOTO DEL DIA
Un dels nous busos urbans de Manresa

MANRESA
Manresa estrena nou recorregut del Bus Urba al centre de la ciutat
MANRESA
Els busos urbans de Manresa estrenen càmeres de videovigilància coincidint amb la Festa Major
LA FOTO DEL DIA
Vistes des de l'interior d'un bus de Manresa
Fotografia de grup dels participants el Retaule del Flautista
Tercer partit de preparació del Covisa Manresa
Els jocs omplen de vida les places de Manresa
Castellbell i el Vilar commemora l’Any Gaudí amb una visita guiada a l’església de la Sagrada Família
Segona fase dels treballs d'asfaltatge al carrer Josep Guitart, al barri de la Balconada
Preparatius d’una exposició extraordinària de pintures
MoMa Espai Cultural arrenca el nou curs
Ajornada l’estrena de ‘Temps mort a les golfes’


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]