Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament i l'Associació de Veïns de les Escodines signen el conveni marc del barri per al 2020
El consistori atorga una subvenció de 54.860 euros per col·laborar en el Programa de Desenvolupament Comunitari, amb l’objectiu de continuar fomentant i impulsant activitats socials i culturals en el barri per millorar la qualitat de vida dels veïns
L'Ajuntament i l'Associació de Veïns de les Escodines signen el conveni marc del barri per al 2020.

MANRESA / Redacció  
26/06/2020 15:56
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
L’Ajuntament de Manresa i l’Associació de Veïns i Veïnes de les Escodines  han renovat  el conveni de col·laboració per a l’any 2020 amb l’objectiu de continuar fomentant i impulsant activitats socials i culturals en el barri per millorar la qualitat de vida dels veïns.

L’acte de signatura  va comptar amb l’assistència de Valentí Junyent- en el seu darrer dia com alcalde-;  la regidora delegada de Barris, Acció Comunitària i Civisme, Núria Masgrau; la presidenta de l’AVV Escodines; Carme Carrió, i la vicepresidenta de la mateixa entitat veïnal, Carme Quintana.

Segons l’acord signat, l’Ajuntament de Manresa atorgarà una ajuda econòmica en concepte de subvenció d’un import de 54.860 euros adreçats a  la realització del Pla de Desenvolupament Comunitari (PDC).

Aquest conveni té la voluntat de treballar en diferents objectius per aconseguir que sigui un barri inclusiu; facilitar la participació activa i la convivència veïnal; fomentar l’educació, la cultura i facilitant eines que millorin l’ocupabilitat; i impulsar projectes socials d’atenció directa als col·lectius en risc d’exclusió social; entre d’altres eixos de treball al servei de la comunitat.

El Pla de Desenvolupament Comunitari de les Escodines treballa des de fa anys en diferents eixos principals: Dinamització comunitària, Pol de Cultura, Dinamització Gent Gran. Observatori Social de Gent Gran; Activitats  Culturals i Difusió, que apleguen un munt d’accions i programes de dinamització  al barri al llarg de tot l’any.

Aquest estiu  es farà reforç escolar a les Escodines

A banda de la signatura del conveni del Pla de Desenvolupament Comunitari també cal destacar que,  en el marc de la crisis de la Covid-19, aquest estiu al barri de les Escodines oferirà  un Estiu Educatiu, amb unes hores de reforç escolar durant els mesos de juliol i agost pels  nens i nenes que s’han quedat enrere durant aquest confinament.

La regidora Núria Masgrau considera que “aquesta és una acció que valoro molt positivament perquè ens ajuda a visualitzar la importància dels Plans de Desenvolupament Comunitari que tenim a Manresa, un dels quals desenvolupa l’AVV Escodines. De fet,  els convenis emmarcats en aquests plans s’han revisat tots en la línia d’adaptar les accions a la situació actual i poder donar així el màxim suport a les persones afectades del barri”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESCODINES   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
SOCIETAT
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents

MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys
MANRESA
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
MANRESA
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]