Diumenge 15 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Cardona programa la desena edició del Cicle Espais
Cardona ja ho té tot a punt per a la seva desena edició del Cicle Espais, una proposta que uneix música, teatre, gastronomia i cultura en indrets característics del municipi. Enguany, a causa de la situació excepcional provocada per la COVID-19, des de la regidoria de Cultura i Festes s’ha apostat per comptar amb una programació més extensa durant l’estiu, mantenint sempre l’esperit del Cicle Espais de promocionar ubicacions de la vila i ajudar al sector cultural, especialment aquests mesos un dels més afectats per la pandèmia.
Cardona programa la desena edició del Cicle Espais.

CARDONA / Redacció  
14/07/2020 16:57
Jardins de Llum omple de nou el Centre Històric de Manresa
Els Mossos d'Esquadra denuncien una conductora al Bages per circular en direcció contrària
Formació pràctica dels futurs metges i metgesses de la UVic-UCC
Xerrada sobre finances bàsiques del dia a dia
La primera nit del cicle es farà dissabte 18 de juliol a les 21 hores amb un concert de música clàssica al Camí Nou amb el grup local Clàssica Central. El seguirà el dissabte 25 de juliol amb un concert de jazz a la Fira de Dalt, a càrrec de la Companyia Fun Day Mondays.

Durant el mes d’agost, els actors Dafnis Balduz i Carla Barroso interpretaran, diumenge 2 d’agost a partir de les 20:30h, un espectacle de música, text i humor al Parc de la Raval. El seguirà diumenge 16 d’agost, a les 21 hores a la Fira de Baix, on el grup de versions Filferro hi farà un concert i el 29 d’agost, també a les 21 hores, el grup local Mossbank Road interpretarà una obra de teatre a la Plaça del Vall. Finalment, la desena edició del Cicle Espais, clourà amb un concert a la col·legiata del Castell de Cardona, el dissabte 5 de setembre a les 21h, amb la cantautora Lídia Pujol.

Durant les nits de la cultura es barrejarà amb la gastronomia local a càrrec de diferents restauradors de Cardona. Des de l'organització es vetllarà pel compliment estricte de les mesures de seguretat i d'higiene que la COVID-19 obliga a la població: la distància física de 1,5m, l'ús obligat de mascareta i l'higiene de mans.

El Cicle Espais és gratuït i està organitzat per l’Associació Amics de la Cultura de Cardona i per l’Ajuntament de Cardona. Compta amb la col·laboració del Grup de Teatre El Traspunt.

El Cicle Gaudí, a la fresca

Tanmateix, la programació de les pel·lícules del Cicle Gaudí es reprèn aquest mes de juliol després de tres mesos sense projecció a causa de la pandèmia. De manera excepcional, i en la mesura d’evitar la propagació de la COVID-19, el Cicle Gaudí es traslladarà a espais oberts durant el mes de juliol i agost.

La primera projecció, amb la pel·lícula “Innocència”, serà el divendres 17 de juliol, a les 21.30 hores a la Plaça Santa Eulàlia. I la projecció de l’agost, amb la pel·lícula “Un monstre ve a veure’m”, serà el divendres 7 d’agost, a les 21.30 hores, a la Plaça Àngel Guimerà de la Coromina.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Xerrada sobre finances bàsiques del dia a dia
ACTUALITAT
Primer tast de l’any de la Confraria de Vins del Bages
BAGES
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca

LA FOTO DEL DIA
Una ruta entre muntanyes i paisatges sorprenents
ST. FRUITÓS
L’escola Pla del Puig celebra la Festa de l’Arròs a les escoles
BAGES
El Carnaval omplira els carrers d’Artés el pròxim 28 de febrer
Sant Valentí és la diada de l'amor
El nou mapa sanitari planteja ordenar millor els serveis
Com estalviar per la jubilació
Transforma el teu jardí amb plantes tropicals
Jardins de Llum omple de nou el Centre Històric de Manresa
Els Mossos d'Esquadra denuncien una conductora al Bages per circular en direcció contrària
Formació pràctica dels futurs metges i metgesses de la UVic-UCC
Xerrada sobre finances bàsiques del dia a dia


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]