|
| Nova informació sobre les visites a l’Hospital de Sant Andreu |
| Sant Andreu Salut informa que, des d’aquest dimarts 7 de juliol, s’han fet modificacions en el règim de visites. D’aquesta manera, tots els acompanyants i visites podran venir cada dia, o bé en horari de matí o bé en horari de tarda i no coincidir amb l’altre acompanyant. |
 |
| Hospital de Sant Andreu. Foto: SAS |
|
| SANITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez |
| 10/07/2020 09:34 |
 |
|
|
 |
Com que les recomanacions del Catsalut continuen sent estrictes, els nostres pacients solen ser perfils fràgils i pel fet que no podem garantir la distància de seguretat (2 metres) a les habitacions entre els acompanyants d’un malalt i el company d’habitació, a les habitacions dobles no podran coincidir els acompanyants d’ambdós pacients.
Dies i horaris de les visites:
De dilluns a divendres:
Matí 11:30 a 13:30 h Tarda 16:30 a 19:30 h
Dissabtes, diumenges i festius:
Matí 11:30 a 13:30 h Tarda 16:00 a 19:00 h
Totes les unitats assistencials:
Habitacions dobles llits parells de matí (dilluns/dimecres/divendres/diumenge) i de tarda (dimarts/dijous/dissabte). Hab. dobles llits imparells de matí (dimarts/dijous/dissabte) i de tarda (dilluns/dimecres/divendres/diumenge).
Important:
Les famílies han de portar mascareta pròpia. Cal desinfectar-se les mans a l’arribada i a la sortida del centre. És obligatori registrar-se i identificar-se a l’entrada i a la sortida, a Admissions. És un requisit del Catsalut per al seguiment epidemiològic de la pandèmia. Cal informar de qualsevol persona que no es trobi bé (cefalea, febrícula, diarrea) i amb símptomes de sospita de Covid-19, ja que no podrà accedir al centre. Mentre estigueu amb el vostre familiar heu de mantenir la distància de seguretat i minimitzar el contacte amb les superfícies. Cal desinfectar-se les mans sovint mentre sigueu a l’habitació del pacient. L’ús de mascareta i la distància de seguretat de 2 metres és obligatòria al jardí terapèutic.
Consideracions generals:
Les visites seran i dins l’horari establert, a excepció dels pacients:
En situació de final de vida. Amb descompensació de símptomes. Pel que fa als pacients que són sospita de Covid, caldrà autorització i indicacions específiques del metge. Permisos especials: tots els permisos especials han de ser autoritzats pel metge, qui ho ha de comunicar a l’equip assistencial i a admissions.
Des d’admissions es farà un registre de totes les persones que entrin. Caldrà facilitar/fomentar la sortida al jardí en la mesura del possible, i/o permís de sortida al carrer sempre amb mascareta per part del pacient i l’acompanyant. Tots els pacients, quan surtin de l’habitació, hauran d’anar acompanyats i amb mascareta posada. És important el rentat de mans abans i després de sortir de l’habitació. Els familiars podran portar material d’higiene i la roba per als pacients sempre dins l’horari establert de visites. |
|
|