Dissabte 19 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Les línies d’ajuts per a aturats, autònoms, afectats per ERTO i microempreses no assoleixen els resultats esperats
S’han atorgat 187.000€ en ajuts dels 590.000€ que s’havien destinat a les línies d’ajuts 1 i 2.
Les línies d’ajuts per a aturats, autònoms, afectats per ERTO i microempreses no assoleixen els resultats esperats.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
19/07/2020 13:16
Derrota per la mínima en l'últim partit de la pretemporada
Nova edició de la jornada empresarial "Manresa Futur"
Sant Fruitós ofereix una àmplia oferta de programació de formació
Presentats els actes del 125è aniversari de l'Orfeó Manresà
Les línies d’ajuts del Pla de Reactivació Econòmica de Sant Fruitós de Bages, destinades a subvencions reintegrables a empreses i a complementar les prestacions de persones a l’atur, autònoms i afectats per ERTOs, no han tingut la demanda esperada i s’hi ha destinat únicament el 31,7% de les partides econòmiques que s’havien previst.

En relació a la línia 1 d’ajuts, dirigida a treballadors afectats per ERTOs, persones a l’atur o autònoms que s’han vist afectats econòmicament per la pandèmia, se n’han beneficiat un total de 366 persones, concretament 271 persones afectades per ERTOs, 61 autònoms i 34 persones a l’atur. Cadascun dels beneficiaris d’aquestes ajudes ha rebut 500€ el què ha suposat 183.000€ en ajuts dels 390.000€ que s’havien destinat a aquesta línia d’ajuts.

Pel què fa a la línia 2 del Pla, destinada a subvencions reintegrables de 2.000€ per a empreses a interès 0%, només s’ha atorgat a 2 microempreses del municipi. En aquest sentit, s’han destinat 4.000€ dels 200.000€ que s’havien previst aquesta partida que tenia per objectiu dotar de liquiditat a empreses, autònoms, professionals i comerços del municipi.

L’equip de Govern Municipal ja està treballant en noves línies d’ajuts econòmics per implementar a partir del mes de setembre, destinades a ajudar a les persones que més ho necessiten en aquest moment a través de beques menjador, plans d’ocupació per a trobar feina, línies d’ajuts a nous emprenedors entre d’altres.

En aquest sentit, aquest dimecres a la tarda s’ha celebrat la tercera sessió de la Comissió per a la recuperació social i econòmica de la Covid-19 amb la presència de tots els grups municipals i diferents agents del teixit associatiu, sanitari i empresarial per seguir treballant pel municipi.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES   ERTO  
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós ofereix una àmplia oferta de programació de formació
ST. FRUITÓS
La Policia Local intensifica el control dels patinets elèctrics
BAGES
Castellbell i el Vilar aprofitarà les 540 butaques del Teatre Kursaal

ST. FRUITÓS
Convocatòria de beques per a joves esportistes
BAGES
Castellbell i el Vilar tanca la temporada d’estiu de les piscines municipals
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament millora el clavegueram del polígon Sant Isidre per augmentar la capacitat hidràulica
Derrota per la mínima en l'últim partit de la pretemporada
Obre un nou allotjament temporal a Barcelona per a persones en situació de vulnerabilitat
Plans per fer sol i gaudir igualment: aprendre a gaudir de la pròpia companyia
La patronal metal·lúrgica de la Catalunya Central s’incorpora a Pimec com a nou soci
Nova edició de la jornada empresarial "Manresa Futur"
Sant Fruitós ofereix una àmplia oferta de programació de formació
Presentats els actes del 125è aniversari de l'Orfeó Manresà
Esport Central retransmetrà en directe el partit entre la UE Cornellà i el CE L’Hospitalet


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]